Gå til innhold
Fiskersiden

Gulp salmon eggs til karpe/suter/brasme


skjerve
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Trodde de fleste plastmais var pop ups?

Det finnes både synkende og pop-ups, så om du bestiller via feks ebay så se nøye på pakken om det faktisk er pop-ups. Jeg har et "par stk" som jeg trodde var pop-up he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hvor flytende den er og om den tar til seg vann hurtig og dermed blir synkende. Har aldri kjent på strukturen og ei heller fisket med det og dermed ikke fått ett inntrykk av hvordan det kan fungere som ett krokbete på hair. Men den gir vell fra seg smak og flyteevne ganske fort vil jeg tro. Samt at den trolig løser seg opp rel hurtig slik at rogna enkelt kan løsne fra hairet. Hvor mange rogn tror du det vil trenges for å løfte en krok (f.eks 10er/8er) evnt gjøre riggen crit-bal.?

Men om det kan funke er svaret; ja, det gjør de sikkert. Bare at det finnes så mye annet vi vet funker særdeles bra.

Endret av gullfiskern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 stk løftet greit en størrelse 8 Mustad 4x carp. 1 og en halv gjorde den ca nøytral. Har holdt den oppe hele arbeidsdagen også, ligger fortsatt i vann så får se i morgen. :) men det så faktisk ikke så dumt ut på håret som Marc sier. Om fisken klarer å fordøye den vet jeg ikke, men det svaret må vel finnes et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.