Gå til innhold
Fiskersiden

Northern Baits, nye produkter og lagertømming av fôr!


Fiskemannen
 Share

Recommended Posts

Ser bra ut dette :) Husk at dere må ha litt is i magan. Det er ikke akkurat høysesong for meitefiske, så salget vil nok bli bedre mot våren! Gleder meg forresten til å se northern baits egen boilieserie når den kommer :)

Vi har is i magen ja. Hoveddelen av opplegget foregår uansett utenlands, men det er ikke høysesong der heller :-) Boiliene er nok klare til våren, har akkurat lagd første batch av en boilie etter en oppskrift av vår tyske testfisker "Der Frank" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en heftig pod. Går det an å bare betale frakt? :D Ser med spenning frem til helgen forøvrig; hvis minusgradene holder seg så kaaaanskje isen har lagt seg på et sted jeg har sett meg ut. Da skal jeg sørge for litt fòring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en heftig pod. Går det an å bare betale frakt? :D Ser med spenning frem til helgen forøvrig; hvis minusgradene holder seg så kaaaanskje isen har lagt seg på et sted jeg har sett meg ut. Da skal jeg sørge for litt fòring.

Det går an å bare betale frakt men da får du bare en tom eske i posten. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hvor mange kilo med activ feeder har du igjen?

19 kilo med Active Feeder igjen.

Vi gjør forøvrig oppmerksom på at vi ikke kommer til å legge ut flere tilbud her (pga annonseutgiftene) men hvis dere vil ha landets beste tilbud så følg oss på facebook ;-)

Endret av Fiskemannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.