Gå til innhold
Fiskersiden

Custom fiskestenger fra USA


Fishpink
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kunne godt ha fisket med ei slik stang jeg. tørr jeg spørre sånn ca det kom på? lurer da det frister og gjøre det samme

Etter prisen å dømme så er dette rein og skjær galskap! Med toll, så kommer denne på rundt 6000 kroner. Men har en råd og ikke bruker for mye penger på annet tøys og tull, så er det kanskje ikke så gærent lell :) Og du får den jo akkurat som du sjøl vil ha den. Morsomt er det i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ei skikkelig damestang ja :)

tøfft :)

Takk :) Jeg tror nok bare det er damene som eventuelt kunne tenke seg en slik fiskestang. Det som er ekstra flott er at en kan få velge den designen og de fargene som en sjøl liker. Jeg gleder meg til å få den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanga så flott ut! Gratulerer. Selv hadde jeg ikke fisket med den, men jeg heter heller ikke Jan Thomas......

Nesten så fin at jeg ikke hadde turt å bruke den, mulig med mye sminke etc. men det er ikke min stil...

:) Grattis med en flott stang!

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Potbelly! Ha ha. Jeg skjønner godt at denne fiskestangen ikke er din stil :lolu: heller ikke stilen til de fleste andre mannfolk, uten sans for sminke på eget kjønn ;) Men JEG er kjempefornøyd og har fått beskjed om at den kommer med post til meg like før jul... Så jeg burde vel legge den under juletreet og skrive: TIL MEG FRA DEN SNILLESTE OG MEST SPANDABLE PERSONEN I VERDEN :D Og så kan jeg jo bare håpe at det hører med en snelle, lik den Dan viser. Ikke for det... jeg har allerede en purpurfarget Avet snelle - og med dette så avslutter jeg trolig ROSAmania.. Mitt metningspunkt for rosa har nemlig nådd toppen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.