Gå til innhold
Fiskersiden

Flaskhølen til Winsnes.....


Nis
 Share

Recommended Posts

kjipt! Bottle Pool er jo en klassisk høl! Hølen(e) ved utløpet av Fora likeså. Husker jeg kjørte en laks i Bottle Pool, da en finsk turistbuss stoppet på brua, og var tilskuere! Brukte vel en 10-12 minutter på å lande laksen, og fikk stående applaus fra brua! og vekten? 7kg; en laks som for øvrig ble servert på 40-årsdagen min!

og btw, grunnen til at hølen heter bottle pool er vel så vidt jeg vet fordi en engelsk laksefisker mistet sin dyre lommelerke i sølv der for mange herrens år siden...?

Endret av piscator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig historie og det er ekstra artig når man får tilskuere :D. Det blir sikkert flere dyre lommelerker som kommer til å havne i elven der fremover ja! Var å så på valdet for noen år siden og for et vald dette er, med fine høler og stryk, en drøm for fluefiskere, det hadde vært gøy å fiske der men den muligheten er nok microskopisk :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja!

Mister Matt Hayes uttalte seg tidligere paa sommeren at laksefiske i Gaula ikke var dyrt nok!!!!!!!!! Slik jeg forstaar fra Facebook, regner han med at opplegget han tilbyr vil trekke in rike Amerikanske fiskere!. Tiden vil nok vise om han han rett eller ei! "Lykke til og velkommen i varmen".

mvh

Gamlingen

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Jeg er så heldig at jeg nå skal fiske i Flaskhølen en uke til sommeren. Har fisket malum winsnes og gff sonene flere ganger de siste årene og jeg er en 20 år gammel student. Jeg vet ikke om dere har sjekket prisene, men det er ikke så dyrt som mange tror. I juli er det dyrt, men i august er det langt billigere og fisket er sinnsykt bra. Anbefaler alle å ta kontakt med winsnes for et tilbud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.