Gå til innhold
Fiskersiden

Rosa fiskesnøre ønskes kjøpt


Fishpink
 Share

Recommended Posts

Hei.

Jeg har såvidt luftet dette spørsmålet tidligere og fått til svar at de norske annonsørene sikkert selger rosa fiskesnøre. Jeg har sjekket litt både her og der, men greier ikke å finne ut av det. Er det noen som vet konkret om hvem som har dette, eller noen av dere som selger? Skal brukes til sjø/hav-fiske. Jeg ønsker å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ha ha ha. Denne var jo morsom :lolu: Men jeg er ikke såå rosa, har faktisk ikke et eneste klesplag i rosa, feil farge til meg. Men ROSA fiskeutstyr derimot, inkludert snøre er jo bare helt konge!... Jeg mener Dronning. Som sagt, så bestiller jeg fra utlandet, jeg har nemlig sett på E-bay at det er flere som selger rosa fiskesnøre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Synd at rosafargen forsvinner da. Jeg skal forhøre meg med de som er nevnt og så kan jeg bestille et par forskjellige typer fra utlandet (Ebay) og sammenligne etterhvert, hvem som holder best på fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Jeg bør vel opp i rundt 27 lb??? Litt usikker sjøl jeg. Jeg fisker mest torsk og sei og det havner alltids noen lyr og hyser på kroken også. Fisk på opptil 15 kg for det meste. (Men drømmer om noen skikkelige stor-rugger også!) 25-30 lb et sted, er vel det jeg tenker, men det er mulig jeg greier meg med tynnere. Og så kommer et fantastisk åndsnærværende spørsmål: Den derre Pink-sena til Platypus- eh... er den pink i farge, altså rosa? :thumbsu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den på 0,25 (17,5kg) er interessant. Kjøper den gjerne. Jeg kan ikke noe om hvordan å gå i nærmere forbindelse med hverandre, da jeg er ny på forumet og ikke har gjort denne erfaringen ennå. Pris og hvordan gå frem? Ja takk, begge deler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den på 0,25 (17,5kg) er interessant. Kjøper den gjerne. Jeg kan ikke noe om hvordan å gå i nærmere forbindelse med hverandre, da jeg er ny på forumet og ikke har gjort denne erfaringen ennå. Pris og hvordan gå frem? Ja takk, begge deler :P

Kyllinghue!!!! Meg altså! PM er selvfølgelig Personlig Melding. Det har jeg herved sendt til deg, limanda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

God aften:-)

Jeg kjøpte noe rosa snøre på Ebay, som jeg har mottatt nå. To ruller à 300 meter, 30 lb. (0,26mm står det også på rullene) De kommer egentlig fra Kina og det står utenpå: Dolphin 168 PE superstrong Braid Fishing Line. Jeg har ikke peiling på om dette er noe til snøre. Bortsett fra at jeg synes at den ROSA fargen er fin, så har jeg altså aldri hørt om merket før og lurer da på om det er noen av dere som har erfaring med dette snøret? (Uavhengig av farge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på om du finner noe referanse på dette, men det er jo bare å teste! Og håpe at det er ok!

Ja, snøret var uansett så rimelig at jeg har råd til å miste noe av det.... Det verste som kan skje er at stor-fisken glipper, men det er jo som kjent-flere fisker i havet ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.