Gå til innhold
Fiskersiden

Flyteundertøy


ahamm
 Share

Recommended Posts

Trakk på smilebåndet når jeg så overskriften på inlegget ditt. Undertøy som truser BH'er og slikt, ville jo unektelig sett noe spessielle ut med flyteelement. Du får tilgi at jeg drista meg til en spøk i så måte.... (ref. Tangatruse o.s.v)]

Når det er sagt, ser jo greiene intressante ut, så vi får håpe noen med praktisk erfaring, ser tråden.....

P.s kansje mellomplagg ville vert et bedre ord.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser meget interessant ut. Men som jeg forstår det er dette flyte-underklær - ikke en tørrdrakt? Jeg tenkte å investere i en tørrdrakt før neste sesong og har sett på Ursuit sin tørrdrakt som brukes utenpå undertøy og under yttertøy. En av gjestene mine hadde en sånn drakt og den så meget bra ut, behagelig og varm og en god livsforsikring hvis uhellet skulle være ute. Denne holder deg både tørr og flytende og kan brukes til mer enn havfiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tilgitt Maritim :) Ser at at kommentaren min virker sur, men den ble lagt inn etter noen dager med veldig mye jobb og lite søvn. Beklager den :)

Den Ursuit drakta så veldig fin ut til båtbruk, men ser for meg den ikke er særlig god å gå i til isfiske med sokkene. Min erfaring med slike sokker på drakta er at de klumper seg i skoene. Tørrdrakt er jo et stort pluss om man er uheldig.

Leste at svenske marinen og politiet har bestillt Thermotic, så da må det vel være greit.

Hadde vært greit å sluppet den klumpete og tykke flytedressen, selv om jeg er blitt glad i hydroguarden min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.