Gå til innhold
Fiskersiden

Julekalender 2011


veg
 Share

Recommended Posts

Om vi skal få til noe må man visst ta initiativ, si fra i denne tråden hvilken dag du kan skrive om du vil bidra :rock:

(trenger ikke være store greiene altså. En fangstrapport, fisketips, bilde, alt er lov!)

1.12 - Ølgylt

2.12 - don don

3.12 - Edvard

4.12 - Fisk og rask

5.12 - Ivan_

6.12 - Storlaksen16

7.12 - ThorEH

8.12 - Carla

9.12 - sigve arntzen

10.12 - BanJon

11.12 - Martin S

12.12 - trulsolsen

13.12

14.12 - KIS

15.12 - halvorhg

16.12 - Nikolaissisen

17.12 - 2fish

18.12 - veg

19.12 - Stian N E

20.12 - kjella

21.12 - Gabrielsen

22.12 - onkelkim

23.12 -

24.12 . NKML

Endret av veg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Fisker'n fra Eik

Flott at det blir noe av! :) jeg får fint lite som er skrivbart, og tar omtrent ikke bilder, så jeg holder meg unna :D Likte fjorårets veldig bra :) spesielt den derre "Bildene som aldri skulle blitt vist" -eller noe i den duren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Fikk ny "deadline" på utkast til BC oppg i dag. Skal leveres i starten av januar.

Hadde tenkt å skrive luke om ett planlagt førjulsprosjekt i ett nytt lakevann som jeg har trua på skal inneholde digre dyr. Men ser ut som at prosjektet må legges på is frem til noe over nyåret. Så da har jeg ikke stort brukbart å skrive om.

Så hvis Kim fortsatt vil ha den 22 er den luka herved åpen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Fikk ny "deadline" på utkast til BC oppg i dag. Skal leveres i starten av januar.

Hadde tenkt å skrive luke om ett planlagt førjulsprosjekt i ett nytt lakevann som jeg har trua på skal inneholde digre dyr. Men ser ut som at prosjektet må legges på is frem til noe over nyåret. Så da har jeg ikke stort brukbart å skrive om.

Så hvis Kim fortsatt vil ha den 22 er den luka herved åpen..

Kjipt, lakefiske er morsomt å lese om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Fikk ny "deadline" på utkast til BC oppg i dag. Skal leveres i starten av januar.

Hadde tenkt å skrive luke om ett planlagt førjulsprosjekt i ett nytt lakevann som jeg har trua på skal inneholde digre dyr. Men ser ut som at prosjektet må legges på is frem til noe over nyåret. Så da har jeg ikke stort brukbart å skrive om.

Så hvis Kim fortsatt vil ha den 22 er den luka herved åpen..

hadde hvert gøy med en lake satsnings projekt luke ,men du kan vell skrive om lake selv om det ikke ble no satsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde hvert gøy med en lake satsnings projekt luke ,men du kan vell skrive om lake selv om det ikke ble no satsning :)

Hehe, det eneste jeg har å skrive om da er i såfall to år med håpløst fiske og lakeslips i mengder fra elva :P

Tror det er best du kjører på med ei lakeluke kai, tross alt du som er lakekungen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.