Gå til innhold
Fiskersiden

Havfiske stord


Kjetil.S
 Share

Recommended Posts

Hei. Er ny på forumet, men eg trur eg har lest alle poster som er muligt her inne om fiske(havfiske). Kjøpte meg utstyr i sommer så eg er ganske fersk i faget.Har laga meg forskjellige takkel sjølv og synes da er kjekkt og prøva litt forskjelligt. Har ikkje fått stor fangstene eller fiskane men dei kommer nok etterkvart😊 eg har kjøpt bøker om agn fiske og lest på nettet etter tips om fiske på dypet. Tenker og leser om fiske kvar einaste dag nesten, så teoretisk sett skal eg ligga godt an😊Har fisket ein del rundt tittelsnes,kjeksekallen, valebrotet og traavåsen. Har lest mange innlegg som Even, Sigbjørn,Jon helge og mange andre har skrevet her om fiske rundt stord/bømlo.. Veit at sør sida av traavåsen skal vera ein go plass, men veit ikkje heilt kor det er best og ankra opp der for og fiska i skrentane. Tenkte eg skulle prøva meg mellom hugle hammeren og hidle neste tur. Har nett kjøpt båt med kartplotter og ekkolodd så da må ver muligt og finna go plassane no. Er da noken som har fiska rundt desse plassane i da sissta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig dypt der du skal fiske? Hvis ikke så trenger det ikke å være så dumt å la være å ankre opp så fremt det ikke er altfor enormt til avdrift. så får man fisket over et større område... Du vet plutselig så slipper man slepet i kjeften på en breiflabb;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Området du vil prøva ut neste tur er ikkje blandt mine favorittplasser, men ein veit ingenting utan å ha forsøkt.... Det du skal sjå etter er skrenter på 100-300m, og så forsøka å få plassert båten nærast mulig overgangen til flatere botn. Det er viktigt å vurdera kva veg luktsporet vil gå, helst langst skråningen eller inn mot den.

Lykke til med leitinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 200- 300 m djupt der eg fiskar halvor. Det er mykje straum i området, så eg likar best og ankre opp.. Even visst du er intresert i og dela noken av go plassane dine,så hadde eg blitt veldig takknemlig for da. Lange og brosme er vel det mest intresanne for meg. Kveita er for meg som alle andre ein fisk som står øverst på lissta, men eg får ta da som ein bonus visst den biter på(lite sansynligt men men). Eg låg å drift fiska i digernes sundet her ein dag, med shads og heil småsei då eg såg det var tatt noken flate der for noken år sio. Men eg må jo innrømma at eg ikkje hadde så tru på at noko sko bita på, noko da heller ikkje gjorde. Å når ein ikkje har trua, får ein heller ikkje fisk😊 Rekorden min er bare ei 9 kg lange,så eg håpar eg snart bikka 10+ og kansje 20? Båten min ligger i sætrevik i sagvåg, så det er ikkje langt til gode fiskeplasser. Men eg må jo finna dei først😊 Har tenkt og prøva meg i langenuen og, men har ikkje komt så langt. Så visst du har noken hotspots på desse plassane eg har nevnt, eller ikkje nevnt så send meg ein pm visst du vil dela dei. Eller sms på 98855303.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei fisker sjøl ein del i Langenuen og Selbjørnfjorden, helst etter lange og brosme. Har prøvd diverse metoder men ender vel opp med at drifting er det som har gitt mest fisk. Etter å ha snakket med forskjellige som driver med oppdrett og diverse registreringer av temp og strømforhold i Langenuen så ser det ut til at straumane på djupt vatn renner nordover nesten heile tida. Dette har eg sjøl merka når eg ligg på 250-300 m djupt vatn sjølv om toppstraumen renn sørover så blir agn og søkke dradd mot nord. Det er mange fine og uprøvde plassar mellom Sandvikvåg og Austevoll, så det er bare å fyre opp båten og ta turen mot Selbjørnfjorden. Vil anbefale makrell som agn, ser ut som om det er bankers, ellers er fileter av feit regnbogeaure også bra etter brosma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja det blir ein tur ut og fiska på fredag tenkte eg,satse på langa eller brosma då:-) eg fiskar som oftes med makrell som agn,men har også fått noken langer på sei. Eg skal ha meg ein tur i langenuen og fiska ja, der er det jo tatt masse fin fisk. Har enda ikkje fiska der sjølv,men det blir ikkje lenge til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Blei lite fisk på fredag, 2 pigghå var det som kom opp fra dypet. Ankra opp og fiska på ca 280 m, men pga av pigghåen flytta eg meg litt og fiska på ca 120 m. Men ingen ting som ville ha agnet mitt.. Prøvde meg på grunnare vatn med pilk og gummi makker etter torsken på slutten av dagen, men ikkje eit napp. Men lørdag er det meldt fint ver og lite vind, så då tenkte eg å prøva meg på dypet i stokksundet. Har aldri fiska med agn der, men da må prøvast. Tenkte eg skulle prøva drift fiske med drivanker for å dekka større område, men det endar vel med at eg ankrar opp te slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei lite fisk på fredag, 2 pigghå var det som kom opp fra dypet. Ankra opp og fiska på ca 280 m, men pga av pigghåen flytta eg meg litt og fiska på ca 120 m. Men ingen ting som ville ha agnet mitt.. Prøvde meg på grunnare vatn med pilk og gummi makker etter torsken på slutten av dagen, men ikkje eit napp. Men lørdag er det meldt fint ver og lite vind, så då tenkte eg å prøva meg på dypet i stokksundet. Har aldri fiska med agn der, men da må prøvast. Tenkte eg skulle prøva drift fiske med drivanker for å dekka større område, men det endar vel med at eg ankrar opp te slutt..

Det er jo litt varierande djupner i Stokksundet så driftfiske er berre å tilrå i blikkstille vær, Kjetil. Då ville eg heller ha prøvdt Digernessundet, det er litt mindre drift der og litt snillere botn. Stor fisk er det der også.... :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.