Gå til innhold
Fiskersiden

0-1000 Leaderboard og ølgylts liste


Ølgylt
 Share

Recommended Posts

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Håper noen kommer opp med noe bedre til neste år... :rolleyes2: Klarte ikke 1000 og det visste jeg allerede i vår at jeg ikke kunne nå. Har ikke tolvmodighet nok til å dra opp flere hvittinger, sypiker og lyr (alle de tre får delt plass som Norges kjipeste art hos meg...) Den dyrebare fritiden har nok for det meste blitt brukt til å fiske etter sære arter, matfisk og stor fisk, ikke alltid med godt hell, men noen ganger så...

(På Senja-dialekt:morfar) Å i tillægg tel å slit ut kroka, spark dem te sjøs og fest på nytt agn; Så ska dæm pinadø ha et kryss i en bok og, Det e på rusk! :angry:

Næh, neste år ska æ kos mæ :rolleyes: Æ ska ut å fæsk etter nokka spennandes og artig... (Er litt rusten, er en stund siden han gikk bort nå..).

BTW: Masse grattis til alle dere som klarte 1000! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk i fase for min del og, mulig jeg blir å føre logg neste år men jeg tror ikke det er noe poeng med en ny 0-1000tråd.

Har lekt litt mrd en tanke som er litt i samme bane, men jeg har en del ineffektive ting som skal testes, og da er det ugunstig å ha noe som legger føringer.

Ble 897 fisk på meg

Og ja

Grattis til de som klarte det. Burde nesten ha vært en premie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeinitiativ Ølgylt! Så takk for det! Men som du sier er det vel ikke så aktuellt å hive seg på en runde til :) Jeg kommer derimot til å fullføre 1000 fordi om vi går inn i et nytt år.

Ellers føler jeg at konkuransen ble gjennomført på "orntlig vis", hadde man satt seg midt i pale eller makrellstimen ville vel tusen vert fiksa rimelig kjappt, men det virket som at folk først og fremst fiska etter det de ønska og ikke for å få flest mulig på kortestmulig tid.

Kul konkuranse :) Så har man gjort det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.