Gå til innhold
Fiskersiden

01.05.05 Stalket Karpe - No Fight, fin fisk.


Remy
 Share

Recommended Posts

Skylder ikke på noen.... er bare glad for at jeg ikke var tilstede.

(særlig med tanke på Remy's håndtering av en lake tidligere i år... mener bestemt å ha lest noe om noen fingre som "skled inn" et sted...)

EDIT: Jeg fant, jeg fant :

sitat:Opprinnelig postet av Remy

ang holde fisken, den var så sleip og faktisk utrolig sterk der den vrikket på halen at fingrene skled rundt. Fiskene var proppet med rogn og melk så de var feite. Midt under bilde session skled fingrene og jeg strammet taket rundt den, og plutselig seig den ene fingeren opp i der sola ikke skinner *blush*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

På denne siden fantes det en del fine bilder av karper, som desverre er blitt slett av Remy Ekorseter (Adm. Dir for Fiskersiden.no).

Da disse bildene hadde eierrettigheter i mitt navn, vurderer jeg å saksøke Remy for grov sjikane og artsrasisme ovenfor karpe som art[ :D ]

Prøver et par bilder til

wingham14.jpglilcarpmabley.jpg

PS 85% Remy

PSS Flytta innlegget så dere ser hvordan Remy manipuulerer oss andre forumbrukere.

Ser ut som om de har pigment feil eller noe... og jo mindre skjell de har jo mer ligner den en feit purke... skjellkarpene er 10000 ganger så fine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.