Gå til innhold
Fiskersiden

Stanghette , kjøpe hvor ?


TommyJ
 Share

Recommended Posts

kan ikke komme på å ha sett det men det kan jo godt tenkes at sånt som skittfiske kan klare å fremskaffe sånt? her er en bred type som skal være et alternativ til belte http://www.solvkroken.no/produkter/fiskeutstyr_0/sjofiske/tilbehor_sjofiske_/Endebutt_havfiskestang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvorhg : Jeg kikket gjennom sidene til skittfiske men kunne ikke finne noe. Men den fra sølvkroken så grei ut men det står ingen størrelse på den , skal sende de en email å høre...

Nordmøring : Haster og haster :) Nei det haster vel ikke så veldig. Jeg er ikke hjemme nå , men skal måle butten på stanga når jeg kommer hjem så får vi se. Stanga er Customlaget i USA så det er nok tommer regner jeg med....

Takker for rask hjelp begge 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper stangemnene og resten av kommer hit neste uke. Når jeg får oversikt over hva jeg eventuelt må bytte ut kommer jeg til å bestille. Holder uansett på å bygge meg opp et utvalg av surretråd. Bestilling blir det derfor uansett om to-tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke komme på å ha sett det men det kan jo godt tenkes at sånt som skittfiske kan klare å fremskaffe sånt? her er en bred type som skal være et alternativ til belte http://www.solvkroke...t_havfiskestang

Denne fra Sølvkroken er 29mm oppe og 28mm i bunn , 50mm dyp. Jeg er ikke hjemme nå så jeg får ikke målt , men jeg er temmelig sikker på at den blir for stor til min stang. Får ta et nøyaktig mål når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan og anbefale løse endebutter i gummi fra Barbar takkle i USA( ebay). De får du i hvertfall i 3 størrelser, og alle har kryss i enden på gummikappa slik at du ikke behøver å ta de av om du en sjelden gang vil ha stanga i belte. Eneste aberet er at de har ikke beste gummikvalitet. Og sprekker litt opp etterhvert. Men smart løsning. Og rimelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.