Joost.L Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 Skal være på Zansibar fra 9. - 15. august, på nordsiden av øyen. Har veldig lyst på litt big game fisking mens jeg har sjansen...:-) Noen som har erfaring fra zansibar og vet om en habil skipper og båt?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bent Inge Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Jeg fisket en dag med FishingZanzibar (http://www.fishingzanzibar.com/index.php) for to uker siden. De holder til i Nungwi på nordsiden av Zanzibar. Det ble bare en wahoo på oss den dagen, men mannskapet var dyktig og fiskeutstyret var av bra kvalitet. Jeg kan absolutt anbefale de. Vi så en god del tunfisk på 10-20kg, men beste sesongen for tunfisk der nede er august og september. Ifølge skipperen er det i de månedene ikke uvanlig med 7-8 tunfisk pr dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
potbelly Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Søk litt på nettet. Helt sikkertt muligheter på litt av hvert. Bunnfiske etter snapper og Gruopers, GT muligheter bør det være mener nå jeg. Marlin bør kunne være innen rekkevidde da sesongen på i vertfall to arter er fra August. Kingfish, Dorade, Tuna, Wahoo, Sailfish, Barracuda. Søkte litt og det er muligheter i bøtter og spann, men koste kan det om du skal ha en båt alene....Jeg ville sendt noen mailer til de du finner på nettet. Priser, mulighet for å være med i en gruppe. Høre med hotellet om de kan anbefale noe. Sesongen svinger litt, men det er ofte avhengig av mattilgang. Det skal en hel dag til for å komme ut på plassene. Når vi var av gårde ikke så langt unna var det opp 06.00 og inne i gjen ved 17.00 tiden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts