Gå til innhold
Fiskersiden

Gran Canaria


Fantefar
 Share

Recommended Posts

Har ingenting konkret, men du vil ofte få hjelp av hotellet dere skal bo på.

Send en mail til dem tidligst mulig slik at de får anledning til å innhente informasjon om de ikke sitter på den allerede.

Jeg har ofte fått hjelp ved å poste tråd i forskjellige reiseforum, som eksempelvis TripAdvisor.

Ikke bare har de bra forum, men de lister også opp gode ideer til andre ting å gjøre på reisemålet også.

Hotellrangeringer, Restauranter, severdigheter, muligheter for leiebil. Hvor du bør handle og hva du absolutt ikke må gjøre m.m m.m

http://www.tripadvisor.com/Tourism-g580323-Arguineguin_Gran_Canaria_Canary_Islands-Vacations.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit om bra plasser for fiske i området rundt Arguinegin, og noen som leier ut utstyr? (spesielt interessert i fiske fra land)

Send en pm til Martin Lopez (Xplorer1 på forumet) Han er lokalkjent i dette området og kan garantert svare deg på alle spørsmål om fiskemuligheter på Gran Canaria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Skitt!! Bilde sendt av min bror Viktor etter en dags fiske i dypet på G. Canaria. Bla. 15 blåkjeft på over 2 kg , dog med ting fra bror som bor i " The land Off North " og på 500 meters dybde !! Jeg nekter å prøve meg på 2 kgs BK der nede . Grensa skal jeg bryte her oppe !!

1471386_653906264662323_212760826_n.jpg

Endret av Martin Lopez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er det guidede turer til presa de chira som ligger langt oppi fjellene hvis du vil prøve deg på litt karpefiske. Mye fisk på 10-20 kg!

Obs, så nå at dette var en gammel tråd hehe

Regner med at svaret ikke var ment til meg :) Karpevannene på G. C. kjenner jeg ennå bedre en grunnene i Arendal ( nå lyver jeg). Glem heller ikke at du har 1 invitasjon fra før og i vår egen familie grunn Presa de Ayagaure ;)

8003668995_b8df65249d_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.