Gå til innhold
Fiskersiden

Panther Martin


Oz
 Share

Recommended Posts

Letter og letter , men kan ikke se at PM er kommet i hendene på Svendsen Sport. Ikke en gang i "brand" spekteret som Svendsen rår over.Men , men , lenge leve netthandel . Fint å se at produsentene selv ønsker å nå direkte til sluttbrukerene, noe som igjen gir meg rett i mine spådomer om at fremtidig salg går i rettning produsent> sluttbruker :) En agentur er null verdt , det er produsenten som har makta ...( og dere sluttbrukeren)

Kan handles direkt fra produsent her

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si at jeg har hørt nyheten om at PM har blitt skiftet ut, utenom det så er det vel Nordic aka Sølvkroken som har hatt disse på lur, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har jeg fått litt avklaring angående PM- Når dere fisker med Spesial spinner ..fisker dere med PM. Det er bare at de som "eier " selve varemerke som navn, ikke selve produktespekteret, har rotet det helle.

Edit: Jeg fikk ikke rett avklaring : Om dere velger å kjøpe Spesial Spinner fra Sølvkroken, fisker dere med en ren KOPI av PM !!

@ Sølvkroken : :growl: !!

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.