Gå til innhold
Fiskersiden

Rapportkonkurranse mars 2012


Oz
 Share

Recommended Posts

Slik blir reglene:

- Alle rapporter postet i forumet i mars kan være med i konkurransen, men de må nomineres av forfatter selv eller andre forummedlemmer (forutsatt forfatter ønsker å delta).

http://www.fiskersid...=0

Jeg nominerer KjellArne sin, og håper det går bra :)

Takk for det Sigve. Nominasjonen aksepteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Åh, dette var knall. Håper det kommer flere slike konkurranser, nå som min fiskesesong snart begynner igjen.. satser på å få meg noen turer til uken. Og har nettopp testet ny båt, som mest sansynlig blir kjøpt ( ja, kjøpte ny båt i fjor, men denne er noen hakk større, og kan ta meg på lengre turer mot havet ).

Bra tiltak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lurte på å melde meg på jurytjeneste - fikk ekstremt mye fritid tilgjengelig her av en eller annen grunn... (Bernt Nor finner snart ut hvorfor.... ;-) )

Ehhhhh..... nei forresten... Lurte egentlig bare på om det ble konk for april - fikk så mye fritid tilgjengelig nuh at kanskje man kom seg på en fisketur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ekte god gammel FS-ånd tar det litt tid å få annonsert en vinner, men juryen jobber stenhårdt, og kommer ganske snart til å offentliggjøre den aller, aller dyktigste rapportskribenten i mars 2012. Bare vent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I ekte god gammel FS-ånd tar det litt tid å få annonsert en vinner, men juryen jobber stenhårdt, og kommer ganske snart til å offentliggjøre den aller, aller dyktigste rapportskribenten i mars 2012. Bare vent!

Flotte rapporter, så har full forståelse for at det er en tøff jobb :)

Kanskje det kunne gå an å lage en avstemming blandt medlemmene neste gang så juryen ikke blir overarbeidet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte rapporter, så har full forståelse for at det er en tøff jobb :)

Kanskje det kunne gå an å lage en avstemming blandt medlemmene neste gang så juryen ikke blir overarbeidet?

Strålende ide, selv om jeg nok må innrømme at det pr nuh er undertegnede som trenerer, og at overarbeidet kommer fra en annen kant... Skal denge meg selv i gang og få avsluttet dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...

Du har så rett så rett, tradisjoner skal man ikke klure med. Men hva er tradisjonen ? :lolu:

Svarte ***** i helvete! Dette hadde jeg glemt! Har jo premie og alt mulig! Gi meg et par måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.