Gå til innhold
Fiskersiden

Ønskes kjøpt: Kystmeitestang+snelle og Tripod


Sigve A
 Share

Recommended Posts

Hei folkens.

Blir bare mere og mere interessert i kysmeite, og har en stang med multiplikator fra før. Har brukt denne og en sjø-haspelstang, men trenger noe litt lengere og kraftigere.

Tripod er også interessant.

Si ifra viss du har en fin stang til kystemeite + snelle etter div flyndrer, torsk, sei, og spessielle arter. Rett og slett en allroundstang og snelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallpod. Har Daiwa sin, men den er identisk med denne. Stabil som f... og jeg liker at det er litt større lengde på buzzerbarene på denne kontra andre tradisjonelle tripoder. Løp og kjøp!

Høres bra ut! Har tilbud om å kjøpe den for 720kr inklusiv frakt fra Campelen. Det blir vell billigere enn jeg kan kjøpe den for i utlandet. Blir vell mye styr med toll og frakt på så lange pakker..

Hvor mye betalte du for daiwa'en da? :)

Endret av sigve arntzen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tilfeldigvis har prøvd denne? : http://www.gooutdoor...cessory-p103209

Limmet mellan alu'n å plasten va väl inte 100% i alla fogar, men e ju fort ordnat med lite expanderande lim. Ska också sägas att min varit en del brukt innan jag måtte fixa på den, men allt i allt så är jag nöjd med den.

Endret av trondersvensk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigve: Min pris på poden er desverre noe som er untatt offentligheten, men uansett har du en knallpod til den prisen der. Jeg har i ettertid modifisert poden min, men det er egne grunner til det, ikke poden skyld. Kan gi deg noen tips underveis til modifiseringer om det er behov for det....

EDIT: Svarte... Presterte å skrive på Ola's profil her. Er forresten LasseB som poster nå.

Endret av Gismervik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.