Gå til innhold
Fiskersiden

Trenger hytte, båt og guide


Fiskemannen
 Share

Recommended Posts

Et tips kan være å kontakte lokale havfiskeforeninger der man vil fiske, og få tips på lokale båtførere som tar med fiskere ut på sjøen mot betaling.

Hytte finner man lettere hvis man ikke er avhengig av å kombinere hytte- og båtleie. Men "Hordaland og sørover" er som nevnt over ikke helt preist.

Et annet tips kan være å dra videre til Nord-Norge om dere vil ha mange og store fisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips kan være å kontakte lokale havfiskeforeninger der man vil fiske, og få tips på lokale båtførere som tar med fiskere ut på sjøen mot betaling.

Hytte finner man lettere hvis man ikke er avhengig av å kombinere hytte- og båtleie. Men "Hordaland og sørover" er som nevnt over ikke helt preist.

Et annet tips kan være å dra videre til Nord-Norge om dere vil ha mange og store fisk :)

Det er ikke jeg som skal fiske, Grunnen til at jeg skriver "Hordaland og sørover" er fordi at alt i det området er aktuelt, vel og merke så lenge det er bra fiske der. Fiskerne kjører bil og er derfor mobile men fly til Nord-Norge er ikke aktuelt. De vil helst ha en total pakke og villig til å betale for det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forespørsel fra fire mann som trenger en hytte en båt og en guide. De vil fiske store fisk fra båt på vestlandet. :)

De kommer i bil førstkommende helg og vil fiske en uke. Tips og forslag mottas med takk!

Prøv "Destinasjon Hellesøy"Er selv godt kjent (Guide)i området vest av Fedje med utgangspunkt Hellesøy.Nå er tiden for torsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt på østsiden av Stord ved E39 har vi en tysker som driver med camping, hytter, kai, båter og utstyr...

http://www.visitsunn...ukt/?TLp=108632

http://www.langenuen.com/

Kansje av interesse?

Hadde vært midt i blinken, men har allerede snakket med han og han på Nautnes, dessverre var de ikke tilgjengelige for guiding. Endte derfor opp med en rorbu gjennom "opplev Bømlo"

Hvis det er noen lokale helter som kunne tenke seg og guide noen ivrige polakker (mot betaling) i det området så send meg gjerne en melding.

Dersom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.