Gå til innhold
Fiskersiden

HOOKED overtar Fiskersiden


Recommended Posts

Fiskersiden.no er solgt. Det er med ett tungt hjerte jeg skriver disse ordene, men allikevel med glede. Det er alltid trist å ta farvel med noe man har holdt kjært i mange år, faktisk over 10år! Men gleden er at nye ressurser tar over med mye av det samme pågangsmotet og gløden vi hadde da vi startet. Vi kommer til å bringe med oss minnene videre; alt fra fyrrige diskusjoner, hyggelige mennesker vi har møtt, takknemlige mennesker vi har hjulpet og ikke minst alle de gode fiskestundene med ulike forumbrukere.

Det har vært en reise som til tider har vært turbulent, samtidig som den har vært fløyelsmyk. Gleden av å se fiskere som startet i startgropa som har utviklet seg til store navn innen fiskeverden den dag i dag. Fantastisk, bare fordi man utviklet ett samfunn på nettet der alle kan møtes og lære. Jeg ønsker samtidig å sette fingeren på en viktig ting som ofte kan gå i glemmeboka. Samtlige av oss startet ett sted, og mange starter på akkurat det samme stedet den dag i dag. Kanskje akkurat nå.

Rekruttering av sportsfiskere er viktig, både for industrien som lever av sportsfiske og sportsfiskere selv, men viktigst av alt er fisken og miljøet! Skal videre rekruttering og formidling av vår spesialkompetanse og holdning gå videre, må vi også huske på hvor vi kommer i fra. Det er særdeles viktig å ha åpne armer og forståelse for nye fiskere. Uansett hvor mange rapporter du har postet om torsk du får på kystmeite eller laksene du får på flua; de kommer alltid til å være en inspirasjon for andre. Så fortsett å levere inspirerende rapporter!

Fiskersiden.no har blitt driftet på ett ikkekommersielt nivå og har spist mye fritid fra oss som stod bak. Vi har lenge gjort dette med brennende engasjement med drivstoff fra lidenskapen vår; fiske! Dessverre så har de siste årene gått på rester og damp. Dette har ført til at vi ikke tar vare på nettstedet slik vi ønsker. Derfor valgte vi å selge nettsidene videre.

Vi syns fiskersiden.no fortjener å utvikle seg. Blomstre videre og vokse. I forhandlingene med ulike parter fant vi noen som vi har stor tro på. Vi tror genuint at HOOKED ønsker å drive dette videre i riktig retning og følger spent med!

Jeg vil på vegne av meg selv, Espen Ørud, Karl Inge Stumo og alle de andre fantastiske menneskene som har hjulpet oss på veien takke for oss og ønske HOOKED velkommen! Vi er trygge på dere som kaptein videre på ferden!

Skitt fiske videre,

Rémy Ekornseter

******************************

Vi i HOOKED.no er som mange andre fiskeglade mennesker i landet meget godt kjent med Fiskersiden.no. Utvilsomt den viktigste møteplassen for sportsfiskeentusiaster de siste 10+ årene.

Når sjansen bød seg for å kunne bidra til fornyelse og vidre drift av denne bautaen av et forum - måtte vi selvsagt se på muligheten og er glade for enigheten med Remy, Espen og Karl Inge - samt alle andre involverte.

Nøyaktig hva som skjer når og i hvilken form er ikke helt meislet ut. Til det er overtagelsen alt for ny, vi kommer tilbake med mer informasjon om veien videre litt senere.

Vær sikker på at vi ønsker det beste for Fiskersiden.no og er veldig lydhøre fra brukerne om hva dere faktisk ønsker.

Vi ser frem til å bli bedre kjent med dere alle, og ikke være redd for å ta konktat med oss på forumet, Facebook eller e-post!

God påske!

Med vennlig hilsen

Bernt Nor

Daglig leder

HOOKED AS

bernt@hooked.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner med å takke alle dere gutta som etablerte FS den gang. Sidene hadde ikke blitt til uten deres bidrag. Gratulerer alle med salget og gratulerer også Bernt med kjøpet.

Jeg skal i hvertfall fortsette med mine bidrag og så lenge jeg har noe å komme med :)

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det er 10 år + siden jeg ble hekta på denne siden har utrolig mange gode minner å se tilbake på..Tusen hjertelig takk for allt som grunnleggerne har gjort.

Tenk at en kan legge ut et ønske om guid nesten hvor som helst i norges lange land og så dukker det opp nesten alltig noen som vil fiske og vise noen av plassene sine.

Stor takk til Espen og Remy. som startet dette eventyret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alt arbeidet dere har lagt ned i løpet av årene !

FS-forumet har absolutt vært med på å utvikle meg som fisker, fått utrolig mye inspirasjon fra alle de engasjerte brukerene, håper og tror det kan forsette med nye eiere :)

Hilsen

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt skrevet Remy, slenger meg på takknemligheten som utvises, dette har vært og er et verdifullt forum for meg, og vil være det i lang fremtid forhåpentligvis. Takket være enorm dugnadsinnsats fra Remy, Espen og Karl Inge.

Gratulerer med salg, og ikke minst gratulerer med kjøp Hooked! Det blir spennende å se hvor veien videre fører FS, og hvordan vi kan bidra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisker'n fra Eik

Jeg har ikke vært på Fiskersiden så veldig lenge, men synes det er ett flott nettsted :) Er imponert over innsatsen og arbeidet som moderatorene og de som grunnla siden har lagt ned her. Blir spennende å se hvordan siden vil utvikle seg. Ønsker Bernt Nor og de andre fra Hooked AS lykke til! :)

Satser på at forumet vil fortsette å være bra i fremtiden også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt blod og en vitamininnsprøytning er bare bra.

Jeg henger med videre, og vil benytte anledningen til å takke Remy, Espen og Karl Inge for et flott nettsted der jeg har lært utrolig mye den lille tiden jeg har vært bruker.

Gleder meg til fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt hooked.no en stund via blant annet Facebook, og førsteinntrykket mitt da jeg leste at det var de som hadde kjøpt fiskersiden.no var en veldig god følelse. Fiskersiden har for min del vært en daglig inspirasjon, helt siden jeg i starten av 2006 "re-lanserte" fiskeinteressen min. På FS har jeg møtt en gjeng fantastisk hyggelige folk, jeg har i godt selskap ledd på meg både brokk og nær sprukket milt og ikke minst har jeg lært utrolig mye fra erfarne sportsfiskere. Det siste punktet er kanskje det viktigste, i alle fall når man skal se på motivasjon for å besøke et nett-sted igjen og igjen.

Man er alltid enig/uenig i diverse avgjørelser som tas på nett; det er en del av sjarmen og moroa ved et forum. Så selv om forumet nå går over til nye eiere så er jeg sikker på at hooked.no kommer til å gjøre sitt beste for at brukerne vil fortsette å holde seg til FS. Jeg har i alle fall trua på at dette kan bli veldig trivelig. En takk til de som har vært involvert er også på sin plass, og jeg håper at blant annet KIS i dag sitter med den gode typen av "DEN følelsen". :D

-Jon-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vell vært medlem her i litt mer enn 1 år og har lært utrolig masse. Det var vell egentlig denne siden som fikk meg til å starte med kystmeite, artdjakt og laksefiske! Takk til dere Remy, Espen og Karl Inge!

Lykke til HOOKED, dette blir vell bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kom vel ikke som en stor overraskelse på noen av oss i vert fall. Og siden jeg kjenner godt både tildels gamle og nye eiere. Så er det vel rett å si fiskersiden er død! Leve fiskersiden og Hooked!

Lykke til Bernt & co. Jeg tror det både er sundt og bra at ting utvikler seg. Ting forandres, livssituasjoner forandres. Og jeg håper og tror at dette var den beste løsningen for FS og Hooked.

Håper og at moderatorer og andre ser på dette med positive øyne. Det er en vinn vinn situasjon om FS og Hooked kan dra dette videre. For de som tenker seg litt om så er forumet helt unikt i sin alder og omfang, og fortjener et liv videre. Jeg er og sikker på at Hooked vil bidra til å løfte nye FS/hooked. Og at de som har drevet dette opp kan ta en pust i bakken og bidra videre med positive innspill. Håper også at brukere og bidragsytere fortsetter sine bidrag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vell vært medlem her i litt mer enn 1 år og har lært utrolig masse. Det var vell egentlig denne siden som fikk meg til å starte med kystmeite, artdjakt og laksefiske! Takk til dere Remy, Espen og Karl Inge!

Lykke til HOOKED, dette blir vell bra..

Veldig bra med kystmeite og artsjakt(! :D ), men d laksefiske der va ein uhyggelig bieffekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til de som skapte FS og som i stor grad har bidratt til at forumet på Fiskersiden er blandt landets beste kanaler for nerder som oss.

Tror nye eiere kjenner historien og ser verdien av nettstedet og har til hensikt å bringe gode tradisjoner videre.

Remy tar opp temaet med å huske hvor vi alle kom fra. Som unge uerfarne fiskere med stor iver og vitebegjærlighet., med behov for gode råd,tips og gjerne en ledende hånd på veien mot trivelige naturopplevelkser og god fangst.

Det er flott med personlig iniriativ i egne fiskeblogger og personlige nettadresser, men for en ung søkende fiskebror, ofte uoversiktlig og tidkrevende å finne treffsikker informasjon.

Derfor er forum som dette uvurderlig i sin form, da du treffer likesinnede,øvede og eksperter på nær sagt alle "fagfelt".

Derfor er min oppfordring til alle bloggere: Fortsett med din blogg, men lag en kopi til dette forumet? Støtt opp om Fiskersiden.no!

Gi gutta i Hooked.no drahjelp til utvikle produktet .....og kanskje gjøre grei butikk som et resultat av dine bidrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sia er solgt så da er vel saken biff ;)

Regner vel med at ny eier ønsker å bibeholde den som www.fiksersiden.no :) Selv har jeg vært inne på flere forum vedr fiske å denne sia er etter min mening utrolig bra, å i tillegg utrolig mange hyggelige likesinnede :)

Så Hooked , keep up the goodwill som her er opparbeidet av noen fantastiske ildskjeler " takk til fiskersidens crew " :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fra en "Nygodt bruker" til de som har drevet med slitet og maset i bakgrunnen. Den tyngden som siden har opparbeidet seg Står det masse respekt av og håper at Hooked kan føre dette videre med ny giv.

Har lært mye, om enn ikke direkte om det fisket jeg bedriver, og truffet masse hyggelige folk og bra humor.

Forza fiskersiden!

Endret av Jonkanon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for flotte sider i de årene jeg har vært med, Remy, Espen, Karl-Inge og alle dere andre. Vet godt selv som JFF-leder hva "dugnad" er og tør gjette hvilken innsats dere har lagt ned. Men det varmer å skape noe til beste for andre, selv om man ikke blir annet enn "åndelig" rik av det..!

Velkommen Hooked - dere har store sko å fylle men det går seg vel til, så til lykke med kjøpet og driften videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.