Gå til innhold
Fiskersiden

HOOKED overtar Fiskersiden


Recommended Posts

Hjertelig takk for mange års innsats for det norske sportsfisket fra undertegnede til Remy, Espen og Karl Inge :D - fiskersiden, og spesielt forumet, har vært en svært viktig faktor i utviklingen av det norske sportsfisket på 2000-tallet - det er velfortjent at dere kan senke skuldrene nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil benytte denne anledningen til å takke Remy, Espen og KIS for at dere startet og drev Fiskersiden, men også for at dere klarte å levere den videre til nye krefter. Kunne fort ha blitt en heltrist sorti, men det ble det heldigvis ikke og det står det respekt av. Takk for alt og lykke til videre, jeg er helt sikker på at det vil gå bra for dere i framtida.

Endret av don don
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant lesning en onsdag kveld, ja! Uten Fiskersiden hadde jeg vel sittet og råtna i indre Telemark ennå, så all takk til gutta for den strålende innsatsen som er nedlagt i driften av sidene. Kunne aldri klart meg uten, og ser frem til å se hvilke veier Hooked.no velger å gå med sidene.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor takk til Remy og dere andre som har skapt dette fantastiske nettstedet. Jeg har vært med her noen år nå, og det har vært mange givende stunder, med friske diskusjoner, nyttig informasjon og et kontaktpunkt som har gjort at de gangene jeg har truffet noen av de andre medlemmene, så har de føltes som gamle venner uten at jeg har møtt de før. Jeg ønsker dere lykke til videre. Jeg håper dere blir med som medlemmer i framtiden også.

En stor takk til dere alle

Til dere som tar over så ønsker jeg velkommen, og håper at dere viderefører dette forumet på samme måte slik at det får fortsette å være summen av dets mangeslugne skare av brukere, og til inspirasjon og hjelp for Norges mange sportsfiskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med mange andre her, så kan eg bare skrive under på att fiskersiden i stor grad har formet meg som sportsfisker. FS har vært , og er på mange måter det største samlingspunktet vi sporsfiskeidioter har her det lands. Mye av grunnen til dette tror eg er det store mangfoldet. Eg håper, og tror att Hooked fortsetter litt i samme spor med fokus på det store mangfoldet som finnes innen sportsfiske. Hadde det ikke vært for fiskersiden, så hadde eg antageligvis sprunget rundt med fluestang etter sjøørret og laks den dag i dag. Nå skriver vi 2 år og 7 måneder siden sist fluestanga var i bruk :mp3:

Takk til Remy, Espen, Karl Inge og alle andre involverte for jobben dere har gjort, Samtidig vil eg ønske gjengen i Hooked lykke til videre. Det blir spennende å følge med i fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til de som går av - lykke til til de som overtar!

Fiskersiden har hatt stor betydning for meg også og helt klart vært med på å forme mitt sportsfiskerliv. Ser på det som positivt at grunnleggerne gir seg nå som de føler de har gjort sitt og at nye krefter overtar.

Fiskersiden har et stort potensiale, men også store utfordringer bla.a i konkurranse med andre sosiale medier på nettet - så dette blir spennende!

Går Hooked grundig til verks og "treffer" med tingene de gjør kan dette bli riktig så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en stor innsats gjennom mange år til Remy, Espen og Karl Inge.

Fiskersiden har uten tvil utviklet meg som fisker, og gjort at jeg har møtt mange andre hyggelige fiskere rundt i Norge.

Lykke til Hooked, dere har store sko å fylle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang lykke til videre :)

Men det slår meg litt sånn i etterkant, hvorfor ikke Hooked heller ryddet opp på sin egen side å la den litt mer inbydende ut imot forumbrukere og skribenter ;) Den burde så aboslut hatt et potensiale :)

Fiskersiden er etter min mening Norges beste med tanke på meningsvekslinger og nyttig info om fiske :)

Gleder meg til å se fortsettelsen ;) " bare det ikke blir ei rein reklamesie da "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare benytte anledningen til å takke alle for trivelige tilbakemeldinger!

Det varmer!

MEGET!

Vi tror og håper vi gjennom å spisse konkurranser og nettsider mot mange arter har fått mange til å åpne øynene for at det finnes en rekke fiskbare arter rundt i landet og at man gjennom kunnskap og egne erfaringer finner sitt "eget fiske". At man gjennom uttesting og egen prøving og feiling finner frem til "sine arter" og at man ikke er prisgitt "folkeartene" selv om disse helt klart også har sin verdi i form av å gjøre fisket tilgjengelig for mange og gi en "enkel innfallsport" til vår kjære hobby.

Kanskje en spesiell takk til Karmøy Rovfiskelag for hjelp og tidlig inspirasjon til å se artsmangfoldet vi faktisk har og for at de var med på å dra lasset i forumet de første årene. Dere vet hvem dere er og hvilken takk dere fortjener. (Og ja, jeg tenker til og med på han med de håret knokene)

Fortsatt god påske til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takk til Remy og Espen som startet dette og ALLE de andre moderatorene som har holdt meg og andre i ørene når det har vært varmt her inne.

Og ikke minst takk til ALLE akitve brukere, uten de så hadde ikke sidene vært noenting. :)

Er ikke så aktiv her lenger, men kommer allikevel til å følge med på fortsettelsen, lykke til Hooked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takk til fiskersiden!

(Ikke for å være surpomp, men i morgen skraper jeg FS klistremerkene av bilen)

Arild

OK, pass på så du ikke lager noen riper i ruta når du skraper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knæk og bræk - Remy, Karl Inge og Espen

Knæk og bræk - til Hooked

Og takk til alle forumbrukere og deres innlegg som har gjort meg avhengig av ei nettside i mange år - har dessverre medført bruk av mange timer og mye penger, men har forhåpentligvis gjort meg til en litt bedre fisker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig...

Gledelig å se at man har kunnet bidra. Vi har riktignok etter beste evne også forsøkt opplyse deg fotballmessig, men der ser det ut til at læringskurven er vesentlig slakkere enn på fiskefronten... ;-)

Fortsatt god bedring ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å konstatere pensjonist Espen - at både du og gjengen fra Salford er over middagshøyden :-)

Takk for mye gode kommentarer og ikke minst noen fantastiske fluer, som jeg skuet over (sammen med wobblerne i går).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.