Gå til innhold
Fiskersiden

Rapportkonkurranse - mai og juni 2012


Bernt N
 Share

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nominerer denne rapporten om det blir noen som gjelder for juli/august!!

Bjarne HS har sin egen tråd gående om Femundsmarka med to rapporter så langt, og jeg håper det blir langt flere :-)

Levende skildringer, flotte bilder og fremføringsmåte som påvirker lengsel hos de som har vært der før og reiselyst hos folk som ennå ikke har opplevd Femundsmarka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

BUMP!

Henger meg på her, hadde vært kult om det kom en konk. igjen for å få opp antall rapporter.

Rapporter er en viktig del av forumet synes jeg. De både inspirerer og underholder.

Man trenger ikke få "storfisk" for å skrive en rapport, hvis så hadde jeg (nesten) aldri kunnet skrevet noe i alle fall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle d ikkje ver en hovedpremie i slutten av konken?

Ble liv i rapportskrivning på folk når denne her dukka opp :)

BUMP!

Hvem vant den "store" premien tilslutt? Mulig d gikk meg hus forbi eller at jeg har misforstått, men når en konkurranse settes så fint i gang bør den lande med et forsøk på telemarknedslag, ikke et fall på kulen.

Synes også at folk (meg selv inkludert) kan bli enda bedre til å legge igjen en tilbakemelding (av en eller annen sort) når folk bruker sin fritid til å bidra med lesning på forumet. Tilbakemelding i form av kritikk,skryt, applaus, smiley, spørsmål, fjas og oppgulp er for mange en motivasjonsfaktor for å skrive rapporter :) Var muligens mer rapporter i gamle dager, men det var også mer engasjement blant leserne.

Edit: Ser at konkurransen startet med premieringen "5+1". Så igjennom tråden nå og kom frem til "3+0".

Endret av MrVolcom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vant den "store" premien tilslutt? Mulig d gikk meg hus forbi eller at jeg har misforstått, men når en konkurranse settes så fint i gang bør den lande med et forsøk på telemarknedslag, ikke et fall på kulen.

Synes også at folk (meg selv inkludert) kan bli enda bedre til å legge igjen en tilbakemelding (av en eller annen sort) når folk bruker sin fritid til å bidra med lesning på forumet. Tilbakemelding i form av kritikk,skryt, applaus, smiley, spørsmål, fjas og oppgulp er for mange en motivasjonsfaktor for å skrive rapporter :) Var muligens mer rapporter i gamle dager, men det var også mer engasjement blant leserne.

Edit: Ser at konkurransen startet med premieringen "5+1". Så igjennom tråden nå og kom frem til "3+0".

Bra innlegg, Bjørn. Du er flink :):D:P

Så du hva jeg gjorde der, eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

! Yess I did :thumbsup:

Mangla litt obligatorisk oppgulp og kritikk, men ellers bra!

Hadde vel forøvrig mer håpa på et svar fra Bernt N^^

My bad. Kjøp deg veienett og sjekk batteriene i vekta di, din tølper. Og klipp deg!!! :growl:

Bernt N, ja. Er du around?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her, hadde vært kult om det kom en konk. igjen for å få opp antall rapporter.

Rapporter er en viktig del av forumet synes jeg. De både inspirerer og underholder.

Man trenger ikke få "storfisk" for å skrive en rapport, hvis så hadde jeg (nesten) aldri kunnet skrevet noe i alle fall :lol:

:goodjob:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Hei alle tålmodige FS brukere :) Her legger jeg meg flat for ikke å ha hatt større fortgang i å annonsere vinneren.

Tar en runde med den løse freelanse juryen i kveld og gir en lykkelig vinner en god beskjed i morgen!

/facepalm

Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi gått igjennom de siste nominasjonene sammen med en sixpack med øl.

Vi må si at det mer en en gang sprutet øl ut av nesebor og hikstingen holdt skyhøyt nivå! :)

Vinner #4 er Thomcon med "Mitt livs fisk..?"

http://www.fiskersid...pic=62421

- bare les rapporten så skjønner du tegninga

Vinner #5 er MrVolcom med "Når vest ikke er best, bidrar øst med skikkelig trøst!"

http://www.fiskersid...showtopic=62682

- Bildeteksten oppfordrer til Oscarnominasjon alene.

Vi gratulerer begge to med et gavekort på 1000,- dere blir kontaktet på PM med instrukser.

Hovedvinneren av et gavekort på kr 5.000,- er under behandling (vi er tomme for øl og må i butikken, kremt).

Det er utrolig mange flotte rapporter - og flere fortjener en oppmerksomhet. Vi kommer tilbake med en ny konk - som ikke skal skli ut i tid.

Endret av Bernt N
Typos - som vanlig. Og lagt til en setning.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss - dette var en veldig kjekk og uventet overaskelse på en fredagskveld...

Trodde vel egentlig at denne konkuransen var over for en tid siden.

Syntes dessuten at nivået på flere av de andre rapportene har vært så høyt - både på tekst og på foto - at jeg ikke trodde jeg ville nå opp...

Tusen takk - det er selvsagt alltid plass til mer utstyr...

Og så dobbeltseier til Stavanger da gitt - og jeg er med i begge rapportene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.