Gå til innhold
Fiskersiden

Mitt livs fisk..?


Thomcon
 Share

Recommended Posts

Ja lørdag 16 eller søn 17 juni er vel planen. Alt etter hva som passer for deg og JOFL + vær. 10+ blå som skal opp da :D

Har en følelse på at d kommer en håkjerringrapport fra dere 2 i løpet av året ja! Du e ikkje ferdig å fiska før du har drømmefisk på alle arter som e mulig å få i Norge, så masse å se frem til enda :)

Jepp... Da skal det fiskes blålange!!

For deg som faktisk er interessert i Micromeite - det ble fanget Ålekvabbe under brygga til Frank i Dåfjorden i fjor. Denne står åpen i klubbrekordlista... Tenkte jeg skulle tipse både deg og John O om dette - tar fokus bort fra kveita liksom... hehe

Jeg er forsåvidt enig i at den ene blålangen godt kunne vært din. Den minste altså. Men akkurat nå klarer jeg ikke helt å synes synd på deg. Sorry.... ;)

Jeg har ikke samme behov for sympati akkurat nå - men kjenner at det ligger der... bak øret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Da skal det fiskes blålange!!

For deg som faktisk er interessert i Micromeite - det ble fanget Ålekvabbe under brygga til Frank i Dåfjorden i fjor. Denne står åpen i klubbrekordlista... Tenkte jeg skulle tipse både deg og John O om dette - tar fokus bort fra kveita liksom... hehe

hehe ja eg får vel hente meg ein ålekvabbe når eg komme ned for å ta den rekorden. Har arten fra før, men ikke tatt den etter at eg meldte meg inn. JOFL mangle jo arten på listå si, men tror ikkje han miste fokus på kveitå nå, siden han ska opp i august me oss ;) Blir nok extra hard innsats nå tenke eg for å få rekorden tilbake kjenne eg han rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sansen for måten Nord-Jæren havfiskeklubb gjør det med rekordlisten sin. At man er med selv om det ikke er en tur i klubb-regi. Tror det er lurt, senker terskelen litt.

Det var litt stusselig å endelig dra i land noe svært, og så ikke få det med på den lokale klubblista.... Kanskje man skulle vurdere å melde seg inn i Nord Jæren HK... Men spørs om dere tar i mot østlendinger da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg e jo bare støttemedlem fra Trondheim. Mer fan av artsfiske og dra på privatturer, men e skoy med den rekordlistå. Skape litt extra konkurranse og brødrebitring^^ Østlendinger e FAKTISK velkomne hehe

Jeg er egentlig ikke overrasket, rogalendinger er godt over gjennomsnittet inkluderende :)

Det samme kan jeg nok ikke si om alle der jeg bor, host kremt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke overrasket, rogalendinger er godt over gjennomsnittet inkluderende :)

Det samme kan jeg nok ikke si om alle der jeg bor, host kremt.....

Jeg synes du skal melde deg inn, Pål - jo før jo heller...

Sist snakket du jo til og med om å flytte hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig rapport! Synd at mesteparten av turen blåste bort. Været har jo vært skrekkelig stort sett hele mai og selv om man kommer seg på havet i mellom rossene så er det dårlig bett under sånne forhold.

Godt gjort å berge en så stor fisk under så dårlige forhold. Og godt gjort å få fisk un dersånne forhold. Nok et bevis på at tålmodighet og utholdenhet er en nøkkelfaktor i gamet.. Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fantastisk drømmefisk. Og for et comeback etter blålangeguidingen din :D

Som Frank sier, tålmodighet og utholdenhet er nøkkelen!

Blålange..? Å ja... det var den turen i slutten av april, ikke sant?. Ikke så lett å huske alt etter den siste tids hendelser... ;)

Utholdenheten og innsatsen tror jeg ikke noen hadde slått oss på. Bare synd at det ikke betalte seg for Martin denne gangen, men så fikk han på siste nedsleppet forrige gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gratulerer så mye med drømmefisken, vekten ville selvsagt vært over 100kg uten bløgging :) Jeg drømmer også om kveite over 100kg!

Takk for det - du har selvsagt rett om vekten :) Fortsett å drømme - jeg er begynt å fantasere om en til... :jig:

Grattis med drømmekveita. Om drøye 3 uker så er vi der oppe selv. Satser på bedre vær dog :)

Takk skal du ha! Skal dere opp igjen til Frank? Lykke til med været og Skitt Fiske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med en fantastisk kveite :)

Takk for det - var ikke dere oppover en tur nettopp? Synes jeg hørte en del om det i forkant av turen...

Frank den fra den 11 ja. Stikker til Andørja nå på fredag,men ikke med de største forhåpningene om kveitepers,men vi får håpe det blir noe bra på tape for gutta fra Sky Sports :)

Ai ai ai - TV team..? Antar du kjenner presset da..? Får håpe dere får det til - Skitt Fiske på Andørja også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.