Gå til innhold
Fiskersiden

Langesund fiskefestival 2012


Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Burde vært drapsplikt på hvittingen og den slitsomme småtorsken der nede, men da er det vel noen som blir lei seg.

Hva med å bare fiske fisk over minstemål med en gang gutta? :lol:

Oooooh....gjett om jeg skal ha med gigakikkert for å overvåke hva DU drar opp hehe :pic: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg er litt i siste liten men jeg bor rett ved langesund og har en 18" båt og så pass lite fiskekunskap at jeg tenkte å "dilte" rundt å se hvordan og hvor det ble fisket iløpet av helgen.

men nå i siste liten kom jeg på om det er noen andre som er sent ute og trenger båt inkl. uerfaren kaptein/fisker :)

jeg har ikke peil på om det er for sent å melde på til konk men det vet nok alle andre her. :P og båten er en galia 530 med 90 hk og garmin plotter men desverre ikke noe ekkolodd og den ligger i heistad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg er litt i siste liten men jeg bor rett ved langesund og har en 18" båt og så pass lite fiskekunskap at jeg tenkte å "dilte" rundt å se hvordan og hvor det ble fisket iløpet av helgen.

men nå i siste liten kom jeg på om det er noen andre som er sent ute og trenger båt inkl. uerfaren kaptein/fisker :)

jeg har ikke peil på om det er for sent å melde på til konk men det vet nok alle andre her. :P og båten er en galia 530 med 90 hk og garmin plotter men desverre ikke noe ekkolodd og den ligger i heistad

Skal "slenge med leppa" litt jeg, kan fort bli at du får en medfisker.

Sender du evt. nummeret ditt over på pm så kan jeg kontakte deg om jeg kommer over en forlatt fiskesjel som trenger skyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festivalen som jeg virkelig så frem til i år, utgår dessverre for min del. Alt pga en idiotisk glipp ved at jeg var sikker på at festivalen var andre helgen i august. Da jeg oppdaget at det var første helgen så var det ikke sjans til å få det til. Så kos dere med festival, jeg skal jobbe og passe hund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festivalen som jeg virkelig så frem til i år, utgår dessverre for min del. Alt pga en idiotisk glipp ved at jeg var sikker på at festivalen var andre helgen i august. Da jeg oppdaget at det var første helgen så var det ikke sjans til å få det til. Så kos dere med festival, jeg skal jobbe og passe hund..

Neimen, pokker da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst en feil det med jobbhelg, det var bare kollegaen min som hadde byttet helg for sin del og da så det forvirrende ut på turnuslisten. Men jeg har allikevel ikke klart å løse problemet med pass av en stk hund og en stk kattunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon..etter å ha stått me malekost og tapetlim i hele 2012, og konstant masing på statuser og diverse om at du ikkje får fiska pga et uklokt valg om å kjøpe hus...Så greie du å flekka ein katt+hund inn te noen for å bli med på Langesund-festivalen! :D <<3

Hahaha! Ja, jeg hadde jo alt i boks.. helt til jeg innså at det var den ENE helgen hvor alt IKKE klaffet. Er litt usikker på å ta hund + katt til et (for de) ukjent sted, Bjørn. Det er et hyggelig tilbud, men jeg får høre med fruen om hva hun tror. En terrier-mix er såpass livat og hjemmekjær at jeg i så fall må finne ut om det vil fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jon har utviklet en fiskefobi,det vil si at han er livredd alt annet enn småaborr,og gjeddeslips fra innlandet ;D

nå har du fått et gratis alternativ,jeg har også en vennine som passer dyr profesjonellt,altså et lite pensjonat.

hyl ut om du vil ha kontakt med henne ;)

http://www.facebook.com/pages/Nenset-Dyrepass/254502587924302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.