Gå til innhold
Fiskersiden

Til USA, skal man gå for Simms, Patagonia eller Redington vadere?


Vesterålen fisker
 Share

Recommended Posts

Jeg har brukt det pgså på Guideline-vadere og trur sikkert det funker på andre typer pustende materialer også også.

Husk å tette utvendig også hvis hullet er i flerlagsområde på buksa, og hvis hull/revne er stor.

Da er det valig at man limer på en stoffbit av reparasjonskitet som fulgte med buksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg har lest patagonia får endel skryt. Husker du hvilket merke du hadde som varte så lenge? Jeg fisker mest i saltvann selv

Her er vaderne jeg ser dem har i sitt sortement i øyeblikket: http://www.patagonia...PATAGONIA.COM|1

Jeg har aldri handlet noe annet enn det som til enhver tid har vært toppmodellen til Patagonia (etter at jeg tidligere hadde testet litt av hvert som jeg ikke var fornøyd med), men har også venner og bekjente som har vært meget godt fornøyd med modellene litt lavere i pris. (Når man finner noe som fungerer så holder man seg gjerne til det...)

En annen fordel er at de har meget godt utvalg med tanke på modeller for tykk, tynn, lang, kort, lange bein osv slik at også f.eks til og med Tommy Steine skulle ha muligheter for å finne en modell som passer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.