Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor får jeg kjøpt en billig regnbukse?


Kontorstol
 Share

Recommended Posts

Helt vanlig "gammeldags" regntøy? Altså ikke-pustende gummi? :P De fleste sportsbutikker tar inn partier med Skogstad jakker og bukser; de ligger på 399,-/299,- pr del. Ellers så er Jula sine et godt alternativ, som Thomas har nevnt. Eneste jeg stusser veldig på ved de klærne, er at det er hull(!) ca i ribbensområdet på jakkene. Sær tanke hvis det er lufting som ligger bak konseptet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Morsomt! Fasitsvaret ble en bukse til 1500++ (avhengig av hvor selvsagt), men sp var vel til 500+...........er nyskjerrig på hva som gjorde at du endret mening? Tilfeldig? Ønsket pustende? Tilbud?? Fortell fortell....foresten er buksen noe tess?

Jeg tenker også vanligvis at jeg skal ha noe til maks noen hundringser og ender opp med tusenvis og har flere rasjonaler for hvorfor enn noen gidder å høre.....er desverre ikke altid resultatet står til prisen......min beste bukse er en ekstremt god en jeg har hatt i 10 år fra sparkjøp...uten nav og merker men er puste tex etteellerannet....helt fantastisk sak til 99 kr....antar jeg aldri kan få et slikt godt kjøp igjen, men håper og håper og håper ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt vurdering frem og tilbake fant jeg ut at jeg like godt kunne gå litt opp i pris og kjøpe en bukse som jeg også kan bruke på fjellet i så og si alle sesongene. Kan også nevne at jeg kom over et tilbud, og betalte 999,- for buksen. :) Jeg har ikke fått prøvd den enda, men skal komme med en tilbakemelding etter litt testing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.