Gå til innhold
Fiskersiden

Shimano's små snellefester på Surfstenger


Kim Rasmussen
 Share

Recommended Posts

Har du prøvd 2 komponent kjemisk metall?(Biltema har) bland og legg på snellefoten i flere omganger. Slip av det overflødige til den passer i holderen. Har ikke prøvd selv, men har brukt den på et vannrør som sprakk på hytten og det funket som fjell.bare husk å matte snellefoten før du begynner å legge på. Når du er ferdig med jobben og smellen sitter som støpt kan du lakke med hammerlite og operasjonen vil være mer eller mindre usynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd 2 komponent kjemisk metall?(Biltema har) bland og legg på snellefoten i flere omganger. Slip av det overflødige til den passer i holderen. Har ikke prøvd selv, men har brukt den på et vannrør som sprakk på hytten og det funket som fjell.bare husk å matte snellefoten før du begynner å legge på. Når du er ferdig med jobben og smellen sitter som støpt kan du lakke med hammerlite og operasjonen vil være mer eller mindre usynlig.

Ehm... Dette er jo helt nye sneller, og hvem vet - Kanskje jeg skal ha Shimanostenger til neste år... (Vet aldri hva jeg finner på...). Sikker på at løsningen vil nok funke den, men jeg vil helst ikke modifisere hverken selve stangfestene eller snellefoten, for da er jeg "liksom i en låst situasjon"...

Jeg er meget godt fornøyd med mit fix nr. 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.