Gå til innhold
Fiskersiden

En liten videosnutt fra Bjerkreim, ny pers på laks


Jon-Eirik Brobak
 Share

Recommended Posts

Var å fisket på flomstor elv sist torsdag.

Jeg var så heldig å hilse på to store laks, den første var desverre litt for stor og slapp unna med skrekken.

Laks nummer 2 kom helt opp og det fikk eg og fanget på film.

Endret av Jon-Eirik Brobak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så jævla morro ut!

Jeg hadde store planer om å prøve meg som laksefisker i elv i år, men det ser ut som det må vente til neste sesong..

Hva var det forresten du hadde i enden?

På så stor elv så fisker eg kun med makk.

Det blir tatt fisk på flue og sluk og, men eg har mest troen på makk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike moro, og ekte fiskeglede :shifty: . Grattis med ny pers, og takk for god underholdning ! Og her snakker vi om å kjøre laksen småhardt, ikke noe seigpining :lolu: .

Jeg mistet en stor laks rett før dette, så her satte jeg nesten full brems og hardt kjør for å unngå at laksen gikk ut i strømmen på flomstor elv, hele fighten varet i 4 minutt :P

Kjør hardt!! :)

Fin fight og bra lengde på film :D Gralla me ny pers! kjekt å ha sånne øyeblikk på film

Men i teorien ska vel denne tråden plasseres i "Vestlandet" siden d e ein fangstrapport?

godt poeng her volcom, og du har nok rett.

sjef på forumet må nesten flytt an for meg :)

ellers, takk for gratulasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med stor Bjerkreimslaks og fin film. Flott å høre lyden av snella når laksen freser av gårde i et utras. Snellelyden er mye bedre enn gjallende popmusikk...

Her kjøres fisken så hardt at en blir sittende å bivåne skuespillet med hjertet i halsen! En stamlaks-fisker kunne ikke kjørt laksen bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med stor Bjerkreimslaks og fin film. Flott å høre lyden av snella når laksen freser av gårde i et utras. Snellelyden er mye bedre enn gjallende popmusikk...

Her kjøres fisken så hardt at en blir sittende å bivåne skuespillet med hjertet i halsen! En stamlaks-fisker kunne ikke kjørt laksen bedre...

Jøss, det va da voldsomt me snille ord :P

takk for det :) kjekt å høre at filmene blir satt pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med fin laks og ny pers. Gøy å se filmen. :)

Forrige film jeg så med deg syntes jeg du kjørte fisken fryktelig snillt, men her var det jammen det rake motsatte. Ingen pause til fisken her nei.

Som nevnt over her så sitter man nesten med hjertet i halsen og tror det skal ryke når som helst. hehe.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott film og fin fangst!! :) Hva slags snelle og stang brukte du....?

quantum cabo 40 snelle (størrelse 4000) og en 10-45 grams stang, 10 fot

Gratulerer så mye med fin laks og ny pers. Gøy å se filmen. :)

Forrige film jeg så med deg syntes jeg du kjørte fisken fryktelig snillt, men her var det jammen det rake motsatte. Ingen pause til fisken her nei.

Som nevnt over her så sitter man nesten med hjertet i halsen og tror det skal ryke når som helst. hehe.

:)

Ja, var litt mer vann denne dagen, så hadde ikke mulighet til å kjøre fisken fint her. bånn gass eller miste fisken i strømmen :P

Legger ut ny film i morgen fra turen på søndag :)

følg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artige klipp og fine fisk! Takk og grattis :) Klikka meg inn på sidene dine og stussa litt på "intro-bildet" er det ei sjørøye? Vanskelig å se no prikker i det hele tatt....

ja, bytta akkurat ut det bildet, men det er ei sjørøye som eg tok i sommer :)

754 gram hvis eg isje huske heilt feil.

edit: takk for gratulasjon :)

Endret av Jon-Eirik Brobak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.