Gå til innhold
Fiskersiden

"Kameratgjeng fisket fem haier på en helg i Trondheimsfjorden."


Dr. Hook
 Share

Recommended Posts

Rått!

http://www.adressa.n...icle6346469.ece

"...At det er en enorm hai, demper ikke entusiasmen til Bjørn Florø-Larsen."

NO SHIT! :D

"I tillegg til å være haifisker på fritiden, er Irvin Kilde biolog ved miljøvernavdelingen hos Fylkesmannen i Sør-Trøndelag. Han forteller at håkjerring er en av fire haiarter som kan finnes i nærheten av Norge."

GRØSS! Heile FIRE? :o

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ethvert kongerike trenger en narr, så der er jeg tydeligvis nå. Men grattis til gutta! Jeg får satse på "størknet lynlim på tube"-effekten.

Trodde jeg hadde passert deg i kategorien kjerringklovn nå? Utfordrer deg herved til håkjerringtapershowdown! Her er statistikken min: 19 dager med Kullin, 4 halve dager med NKML og 36 timer nå i helgen. Har sett 11 håkjerringer bli tatt uten å få selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gutta!

Imponerende satsing og kjemperesultater!!

"I tillegg til å være haifisker på fritiden, er Irvin Kilde biolog ved miljøvernavdelingen hos Fylkesmannen i Sør-Trøndelag. Han forteller at håkjerring er en av fire haiarter som kan finnes i nærheten av Norge."

Haha hadde vært moro å vite hva Irvin egentlig sa og hvordan journalisten har klart å misforstå det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dette er en av fire haiarter jeg har hatt seksuelle fantasier om i Norge"

Gratulerer gutta! Dypt imponert!

Jeg kan ikke snakke for Irvin, men håbrann er nok den eneste haiarten i Norge jeg kunne tenkt meg å ha sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke minst skal gutta ha kred for å ha gjort alt etter DIY-metoden. Sånn sett henger fangstene langt høyere i mine øyne enn når man bare får dyttet en stang i hendene med ferdig kroket fisk.

SMS: Det må nok bli en showdown ja. Du har i det minste sett kjerring bli tatt. Jeg er stygt redd vi må melde oss frivillig som agn for å komme i kontakt med fisken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke minst skal gutta ha kred for å ha gjort alt etter DIY-metoden. Sånn sett henger fangstene langt høyere i mine øyne enn når man bare får dyttet en stang i hendene med ferdig kroket fisk.

SMS: Det må nok bli en showdown ja. Du har i det minste sett kjerring bli tatt. Jeg er stygt redd vi må melde oss frivillig som agn for å komme i kontakt med fisken.

Det finnes filmer på nettet hvor kjerringer blir tatt. Til info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.