Gå til innhold
Fiskersiden

Fox jerkmaster vs. predator jerkmaster


Recommended Posts

Riktig nok er ikke dette "meite", men..

Er det noen som kan si noe vettugt om forskjellen på disse utgavene

i praktisk fiske? Vet jo om forskj. i konstruksjon, kastevekt og sånt.. her er det synsing jeg vil ha! Noen som har prøvd dem?

Prisforskjellen er jo stor.. er det verdt å betale ekstra hvis man f.eks. utelukkende skal pælme 60-grammere?[:I]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av pildo

Det synes jeg virker rart!

Fra før har de jo standard Jerkmaster til 1.795,- , og Predator Jerk til 2.895,- -og så skal den dyreste av dem, med kevlar og full rulle, erstattes av en ny til skarve 925,- ? Hæh?

Fox har sänkt priserna på alla stenger i år. Förra årets toppmodeller på ex karpstenger, Ethos och Gladiator låg på runt GBP 200. Dessa har utgått och ersatts av Matrix som skall vara årets toppmodell. Denna är prisad till GBP 130.

Verkar som om fox äntligen insett att dom höll på att prisa sig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av pildo

Det synes jeg virker rart!

Fra før har de jo standard Jerkmaster til 1.795,- , og Predator Jerk til 2.895,- -og så skal den dyreste av dem, med kevlar og full rulle, erstattes av en ny til skarve 925,- ? Hæh?

Skarve 925? OM du er int i å bruke over 2 laken på en jerkstang, var vel kanskje fox det siste jeg ville sett på uansett. StCroix, G Loomis, Diamnondback, Lamiglass osv videre fra US ville jeg vel heller satsa på da.

Men det er vel kanskje som LHO sier, at de har vært litt for dyre...

Ikke vet jeg

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Förra årets toppmodeller på ex karpstenger, Ethos och Gladiator låg på runt GBP 200. Dessa har utgått och ersatts av Matrix som skall vara årets toppmodell. Denna är prisad till GBP 130.

På Fox' hjemmeside står Ethos og Gladiator enda.. til £190-£200. http://www.foxint.com/catalogues-sections-...ue=1&section=17

Kanskje den ikke er helt oppdatert [?]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

2005 prisene slik de står i den nye prislista:

Piker Jerk: 925 kr

Predator XS Jerk: 1450 kr

Jerkmaster: 1795 kr

Prdator Jerk: 2895 kr

Ser vel heller ut til at Pedator blir erstattet av Prdator XS og at Piker kommer i tillegg.

Dave Kelbrick serien er na topp serien til Fox. Jeg har Finesse stangen beregnet for Micro Jerks og er godt fornoyd med den.

http://www.leslies-fishing.co.uk/acatalog/...Rod_Series.html

Ellers er jeg enig med Michael at St Croix, G Loomis, Diamnondback og Lamiglass er det beste som er a kjope for penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.