Gå til innhold
Fiskersiden

Ny ørretstang: beastmaster, speedmaster, technium...?


LaHo
 Share

Recommended Posts

Det ble ikke noe kjøp av silver wings siden de ikke hadde flere igjen. Men siden det var 300 kroner for noen stenger som sto igjen så tok jeg med meg

ei 8 fots Beastmaster. Det er riktignok en eldre utgave, men den var nok verdt 300 kroner ;)

Så da blir det til å følge med om Speedmaster blir altfor dyr når den kommer ut... Virker som folk her liker den godt som kaste-stang.

Kjente på ei Skeletor Pro i dag, og den virker jo spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått å sikla litt på den sjøl.... den er vakker, spesielt handtaket, god balanse og solide ringer, og en skikkelig rygg, men hørt mye nrart om stangtuppen, men tror ikke på det, er sikkert ei nydelig stang, men kan ikke kjøpe den. litt dyr 1700 som hadde blitt brukt som kastestang i sjøen, men prøver på anskaffelse av en SG Bushwhacker 8 fot 15-50 gr, som ligger på tusenlappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 kroner er billig for en Beastmaster - Ble det 3-14gr?

Er vel rimelig å anta at Speedmaster CX vil få en pris på eller litt over 2000.- i nettbutikkene når den kommer.

De to letteste utgavene av Guideline LPXe V2 Spin er også spennende alternativ rett under 2K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 kroner er billig for en Beastmaster - Ble det 3-14gr?

Er vel rimelig å anta at Speedmaster CX vil få en pris på eller litt over 2000.- i nettbutikkene når den kommer.

De to letteste utgavene av Guideline LPXe V2 Spin er også spennende alternativ rett under 2K.

Ja, det stemmer. Selv om det er en gammel modell så greide jeg ikke å la den stå igjen der med en prislapp på 300,- ;)

Den kjennes veldig myk ut så kan bli spennende å ta ørret på den!

Har også tenkt litt på Guideline-stengene, men hvordan er de i bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe kjøp av silver wings siden de ikke hadde flere igjen. Men siden det var 300 kroner for noen stenger som sto igjen så tok jeg med meg

ei 8 fots Beastmaster. Det er riktignok en eldre utgave, men den var nok verdt 300 kroner ;)

Har hatt den stanga i 2 sessonger nå og jeg kan love at den var verdt 300kr. Skikkelig artig å kjøre fisk på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.