Jon-Eirik Brobak Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Flott skrubbe, gralla me flott fisk og ny pers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost.L Posted December 16, 2012 Author Report Share Posted December 16, 2012 Takk, takk....:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidsen Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 (edited) Jøss - med denne farten er du på halvannen før nyttår. GRATTIS igjen! Edited December 16, 2012 by Davidsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
obbien Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 nydelig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Rasmussen Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Dette var jo virkelig bra! Jeg har en god Skrubbeplass, men der har jeg bare fisket målrettet fra ca. mars-mai. Etter det er det bare små individer av Skrubbe og Rødspette som dominerer. Er det verdt å gi det et forsøk nå? Det er vel knappe 10 meter dypt og fin sand.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost.L Posted December 19, 2012 Author Report Share Posted December 19, 2012 Takk til alle...:-) KIM: Det er litt på grensen, men kan hende de litt større skrubbene ligger igjen. Etter den siste kuldeperioden ser eg at flatfiskene har begynnt å trekke lenger ut nå. Prøv med lange kast og kombi av lang makrellstrimmel og rekehodet....;-) Litt mer leire,evjebunn liker skrubbene. Sandflyndre foretrekker ren sandbunn. Har du en vik hvor det renner ut litt ferskvatn så er den ofte bankers...;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts