Gå til innhold
Fiskersiden

Mistenkelig venneforspørsel....


 Share

Recommended Posts

Er det fler en meg som har mottatt venneforespørsel fra et relativt nytt "medlem" i dag?

Vedkommende har ikke skrevet en eneste post på forumet og jeg mistenker spam/hi-jacking.

Jeg anbefaler å IKKE godta denne foreløpig. Vil ikke gå ut med brukernavn. Admins bør se på saken så snart noen av dem er tilsvars her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler en meg som har mottatt venneforespørsel fra et relativt nytt "medlem" i dag?

Vedkommende har ikke skrevet en eneste post på forumet og jeg mistenker spam/hi-jacking.

Jeg anbefaler å IKKE godta denne foreløpig. Vil ikke gå ut med brukernavn. Admins bør se på saken så snart noen av dem er tilsvars her på forumet.

Fikk en slik jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det - Det ligger da i korta at folk som opererer med like brukernavn og/eller passord på flere nettsider - nå må ta seg en skikkelig runde og faktisk bytte passord på samtlige! Hvis ikke risikerer de å "infisere" alle disse nettstedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her...

vel SigveA - jeg hadde gjerne sett å ikke bli overøst av all denne "vennskapen" :-/

Skulle likt å visst hva som trigger dette og hva man eventuellt kan gjøre for å hindre at dette utvikler seg....

Fremdeles ser jeg at forumet daglig fylles med nye medlemmer med svært "rare navn".

Endret av Lystfisker´n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok det Oz, men ligger ikke "feilen" i at de slipper inn her i første omgang.

(Da tenker jeg på Bots - ikke mennesker)

Jeg synes også det er litt "små-spookey" at det akkurat nå er 25 medlemmer, men hele 69 gjester som er i Forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok det Oz, men ligger ikke "feilen" i at de slipper inn her i første omgang.

(Da tenker jeg på Bots - ikke mennesker)

Jeg synes også det er litt "små-spookey" at det akkurat nå er 25 medlemmer, men hele 69 gjester som er i Forumet.

Jo, og det er da den saken jeg sier vi er på. All over that shit, liksom.

Hvorfor er det spooky med gjester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, og det er da den saken jeg sier vi er på. All over that shit, liksom.

Hvorfor er det spooky med gjester?

Flott.

Man hører til stadighet om nettverk som blir hacket, kontoer som blir kuppet, brukernavn og passord på avveie.......

En gjest her inne trenger ikke å legitimere seg på noen måte vel..?

Eller for å stille spørsmålet ditt på hodet. Hvorfor er det nødvendig med gjestetilgang?

Etter spammen og venneforespørslene vi allerede har mottatt føler jeg meg nå litt utrygg på sikkerhetsnivået her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.