Edvard Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Denne så jeg ikke før nå.....og da er det vel fylt opp, så da fikk jeg meldt meg sånn akkurat passe og litt for seint . Skulle det bli noe frafall, så kan jeg hoppe inn eller ta denne utenom. Step inn for meg den 9., om du vil. Ser jeg har litt mye program framover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 varmer hjerterota dette Veg :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengø Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Noen som kunne byttet til en senere dato? Har ikke alle bildene her... og de kommer ikke hjem før 10ende siden min far har de og er på andre siden av kloden.... Så noen som kunne byttet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aspen Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 Ok, da tar jeg 9ende. Det får bli noe micro(skopisk), og ikke akkurat noe guide Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted November 30, 2012 Author Report Share Posted November 30, 2012 (edited) Kjempebra Aspen! Jaggu er det ikke 1.desember imorra også, let the games begin! Gleder meg til masse bra luker! Edited November 30, 2012 by veg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengø Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 Nei, det gikk fint allikavel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 oioi - snart 1! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin S Posted December 1, 2012 Report Share Posted December 1, 2012 Kjempemessig å få Julekalenderen opp og frem på forumforsiden. Bra Bernt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Noen som vil bytte med meg slik at jeg får en senere dato? Ser for meg at luka jeg skal skrive om blir en 15 timers økt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk og rask Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Noen som vil bytte med meg slik at jeg får en senere dato? Ser for meg at luka jeg skal skrive om blir en 15 timers økt.. Prøver du å innbille folk at du har det travelt, og trenger mer tid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Prøver du å innbille folk at du har det travelt, og trenger mer tid? Hva tror du jeg driver med, henger på NAV og ser på såpeserier i reprise? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Hva tror du jeg driver med, henger på NAV og ser på såpeserier i reprise? Ja? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Ja? Jaja, bare rott dere sammen dere... IDIOTER! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Sko gjerne bytta eg, MEN å vike NKPL bort fra 24 ville vert useriøst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk og rask Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Ja? +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted December 11, 2012 Report Share Posted December 11, 2012 Ingen som vil bytte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve A Posted December 13, 2012 Report Share Posted December 13, 2012 Er litt usikker på om jeg skal være hjemme i helgen. Kunne vi ha byttet Gabrielsen? Slik at jeg tar i morgen også tar du Lørdag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve A Posted December 13, 2012 Report Share Posted December 13, 2012 Da tviler jeg på at du har sett denne og du kjører på i morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted December 13, 2012 Report Share Posted December 13, 2012 jeg vil gjerne bytte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve A Posted December 13, 2012 Report Share Posted December 13, 2012 Okei, da tar jeg i kveld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted December 13, 2012 Report Share Posted December 13, 2012 Kjempebra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted January 18, 2013 Report Share Posted January 18, 2013 Vi vil stille med litt pakker til kalenderen (Ikke 24 stk, men litt her og der). Supert initiativ! Bernt Blei d foresten noen pakker her og der til FS-kalenderens bidragsytere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavy met....fish man! Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 Du kan få en bamse av meg! ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts