Gå til innhold
Fiskersiden

Gjersjøelva 18. og 19. mai


akarls
 Share

Recommended Posts

Har nå vært to turer i Gjersjøelva i år, og var godt fornøyd. Det ble ny pers på brasme etter en halv time første dagen, med ett "dasslokk" på 2430g og 49cm. [ :D ] Og fisken var ikke bronsefarga en gang, så det er jo mulig at brasmestimen i Gjersjøelva fortsatt har litt igjen å vokse... [ :D ] [ :D ] [ :D ] Etter et par minutter til landa jeg også årets første suter, ikke noen sværing, men morsom fisk på 1110g.

I går ble det to suter til, og jeg skal vel en tur i dag også, så hvis jeg er heldig blir det kanskje noe mer i kveld... Noen andre som har hatt noe hell i Gjersjøelva i år? Har noen vært i kontakt med gromsørven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Frisch

20 brasmer over 2 kilo 3 under 2 kilo, 10-12 suter rundt kiloen, ingen store sørv.

Det var jo rimelig heftig... Regna med at det var Gjersjøelva du hadde vært i når jeg så oppsummeringa di for sesongen... Har du lyst til å fortelle hva slags metode/agn du bruker også? Og eventuelt plass i kulpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frisch

Nei, egentlig ikke. Gjersjøelva er en liten elv, så det er bare å lete seg frem, men et lite tips: tenk ukonvensjonellt når det gjelder plasser[ :D ]

Eirik:

Drøy Gjersjøelva, det er sjeldent bra fiske der når det er mange til stede. Maks 2-3, det ideelle er å være alene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.