Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøistreff 2013, Lygnin (stemningslufting)


Triturus
 Share

Recommended Posts

Hei folks,

spekulerer på å arrangere treff på Lygnin utpå nyåret. Dette har jo vært en tradisjon mer eller mindre siden 2007 (rapport: http://www.fiskersid...te&fromsearch=1). Det jobbes med å få til lavvo, benker og bål på isen, samt at det blir mulighet til overnatting innomhus for de som ønsker det. Vi håper også å få til en liten konkurranse en av dagene. Dette er en foreløpig forespørsel om det er stemning, og evt. hvilke helger som måtte passe (jan-feb). Tenker fredag-søndag (eller lør-søn for langveisfarende).

Så, you up?

Endret av Triturus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at isen skal få bra med last på seg denne helgen, ja. 1.-3. februar høres like bra ut som noe annet for mitt vedkommende. Tror jeg skal kjøre Carina II oppover...

Endret av Fisk og rask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har heilt sikkert ein plass eller to i bilen. Reknar med Frank er med, men har Corolla, og dermed haaaugevis av plass til folk og fe. Køyrer ikkje med ledige seter om folk treng skyss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, er det mange som går for ein "full 3-dagers", eller blir det å køyre til/frå Trondheim kvar dag?

Det er 2,5 time hver vei, så det høres litt klæksat ut. Seriøse isfiskere sover vel på isen? Evt armkroken til Vilma.

Tror jeg skal kjøre Carina II oppover...

Carina II <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2,5 time hver vei, så det høres litt klæksat ut. Seriøse isfiskere sover vel på isen? Evt armkroken til Vilma.

Sove.. fiske... fryse ihjel.. Har ikkje heilt bestemt meg enno. Det meste går vel an med nok bedøvelse. :cold:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.