Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøistreff på Lygnin 1.-3. februar 2013


Triturus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er mulig for meg å presse en person til inn i bilen,med en moderat mengde fiskeutstyr,dersom noen spontant skulle få lyst til å hive seg på. avreise fra telemarksporten kl 16:00 torsdag. om det melder seg noen,blir den med lengst reisevei foretrukket. jeg røyker i bilen (med vinduet åpent) . Jeg kjører ikke omveier! og jeg foretrekker å ikke drive utstyrsfrakting.der finnes det mange i bransjen ;)

her følger reiserute,ta gjerne kontakt på pm. retur søndag.

http://kart.gulesider.no/m/nJVxS

plassen er besatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er premiebordet presentert:

Åpen klasse

1 plass: Okuma Makaira-8II, Savage Gear Jigstick, + 10 stk. Savage Gear Cutbait Herring til en samlet verdi av 10 000, levert av Savage Gear.

2. plass: Daiwa Proteus boat 20-30, Daiwa Accudepth 47lc, Devold Svalbard polargenser og en fiskeplakat til en samlet verdi av 4324, levert av Skibs og Fiskeriutstyr, Trondheim.

3. plass: Daiwa Procaster 2550 x, Bazuka transportrør og Savage Gear Monster Bag til en samlet verdi av 3200, sponset av Hooked.no

4. plass: 2x Lawson Ice Heavy 135cm stenger med tilhørende BFT Hornet 4000 sneller til en samlet verdi av 1400, levert av Seeberg.

5. plass: Dam stangbag til en verdi av 400 kr, levert av Seeberg.

Junior

1. plass: 3x Fishmore 1,2 m ismeitestenger, 3x Fishmore CL40 multiplikatorsneller, samt 3x Protronic nappvarslere, til en samlet verdi av 2993,- levert av Fisketid.no.

2. plass: 2x Lawson Ice Heavy 135cm stenger med tilhørende BFT Hornet 4000 sneller. Verdi 1400. Premien er sponset av Seeberg.

3. plass: Fishmore 1,2 m todelt ismeitestang + Fishmore CL40 multiplikatorsnelle til en verdi av 898 kr levert av Fisketid.no

4. 5. og 6. plass: Kinetic Gear Bag til en verdi av 299, levert av Fairpoint.

Flest arter: Penn Squall 30LD til en verdi av 2000 kr levert av Skibs og fiskeriutstyr, Trondheim!

Største fisk: Kinetic Godspeed flytedress til en verdi av 2999, levert av Fairpoint!

Tilfeldig trukket: 3 dagers fiske for 3 personer på Andørja Adventures, Engenes. Inkludert 20 ESCA til hver av de tre i reisefølget. Premien har en verdi av 18 100,- og er levert av ESCA og Andørja Adventures.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er premiebordet presentert:

Åpen klasse

1 plass: Okuma Makaira-8II, Savage Gear Jigstick, + 10 stk. Savage Gear Cutbait Herring til en samlet verdi av 10 000, levert av Savage Gear.

2. plass: Daiwa Proteus boat 20-30, Daiwa Accudepth 47lc, Devold Svalbard polargenser og en fiskeplakat til en samlet verdi av 4324, levert av Skibs og Fiskeriutstyr, Trondheim.

3. plass: Daiwa Procaster 2550 x, Bazuka transportrør og Savage Gear Monster Bag til en samlet verdi av 3200, sponset av Hooked.no

4. plass: 2x Lawson Ice Heavy 135cm stenger med tilhørende BFT Hornet 4000 sneller til en samlet verdi av 1400, levert av Seeberg.

5. plass: Dam stangbag til en verdi av 400 kr, levert av Seeberg.

Junior

1. plass: 3x Fishmore 1,2 m ismeitestenger, 3x Fishmore CL40 multiplikatorsneller, samt 3x Protronic nappvarslere, til en samlet verdi av 2993,- levert av Fisketid.no.

2. plass: 2x Lawson Ice Heavy 135cm stenger med tilhørende BFT Hornet 4000 sneller. Verdi 1400. Premien er sponset av Seeberg.

3. plass: Fishmore 1,2 m todelt ismeitestang + Fishmore CL40 multiplikatorsnelle til en verdi av 898 kr levert av Fisketid.no

4. 5. og 6. plass: Kinetic Gear Bag til en verdi av 299, levert av Fairpoint.

Flest arter: Penn Squall 30LD til en verdi av 2000 kr levert av Skibs og fiskeriutstyr, Trondheim!

Største fisk: Kinetic Godspeed flytedress til en verdi av 2999, levert av Fairpoint!

Tilfeldig trukket: 3 dagers fiske for 3 personer på Andørja Adventures, Engenes. Inkludert 20 ESCA til hver av de tre i reisefølget. Premien har en verdi av 18 100,- og er levert av ESCA og Andørja Adventures.

Tjempe opplegg !!!!

Noe rapporter fra isen de siste dagene , tenker mest på isens tilstand og evt overwasser ?

Seff fangstrapporter også om du har info om det og

Ser kanon ut under fisket i helga da, værmessig

http://www.yr.no/sted/Norge/Nord-Tr%C3%B8ndelag/Namdalseid/Sj%C3%B8%C3%A5sen/langtidsvarsel.html

Om Yr treffer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig takknemlig for at man får være med på dette. mulighet til nye arter,og når det ble tilfeldig trekning av en premie,har man plutselig en sjanse der også. må berømme arrangørene for det utrolige de har klart å få til. 3 mann med sommerfugler i magen ankommer lygnin fredag morgen :) vi ses på isen folkens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig treff! Håper og tror at dette blir tradisjon. Takk til crewet som har gjort en imponerende jobb i forkant (er nok ikke få timer som er lagt ned), og som sørga for god stemning tross "ekstremvær".

Er også imponert over stayerevnen til alle deltagerene. Masse søkkblaute fiskere og bare smil å se :)

Øyepålen min viste seg å være verdens minste sypike og strømsilda uteble, men kan notere piggskate som ny art og er toppfornøyd med det.

Grattis til vinnerne :) vel fortjent!!

Allt i allt 10+!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helga kan beskrives med 1 ord: KONGE! gleder meg til nesteår :D Men det blei litt snakk i skolebussen på vei hjemover og jeg trur faktisk samtlige av de som stilte opp fra sportfiskelandslinja var enige i atte dette var den beste fiske turen vi har hatt etter atte vi har fløtta oppover til grong :D

til alle de som mobba meg i går siden jeg fikk 1stk hvitting, jeg fikk dobbelt så mye fisk idag :P

Endret av Eika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helga kan beskrives med 1 ord: KONGE! gleder meg til nesteår :D Men det blei litt snakk i skolebussen på vei hjemover og jeg trur faktisk samtlige av de som stilte opp fra sportfiskelandslinja var enige i atte dette var den beste fiske turen vi har hatt etter atte vi har fløtta oppover til grong :D

til alle de som mobba meg i går siden jeg fikk 1stk hvitting, jeg fikk dobbelt så mye fisk idag :P

Haha! Godt at det "løsna" for deg...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempehelg!
Som tidligare nevnt, var det til dels så vått at det var tørrare under isen enn over, og eg tok nok meg skjølv i å tenke: "gjev eg var i eit varmare land...".

Og når eg våkna hutrande og 3cm kortare etter å ha sove i bagasjerommet på Corollaen, tenkte eg at neste gong... bør det bli betre vær.

Men pluseleg kom den lokale "brøytehelten", og tilbaud oss gratis hytte, med seng, dyner, sovesofa, tørkestativ, handdukar, varmeovn og MASSASJESTOL. Det var heilt umulig å betale han med pengar (både fordi han blånekta å ta imot anna enn to øl og litt fisk, og fordi vi ikkje har fem flate øre). Når han atpåtil tørka dressane våre på vaskeromet og både eg og Frank fekk to nye (pittesmå) artar kvar, er helga så absolutt 11+!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeopplegg! 10+!

Som den slu taktiker og durkdrevne konkurransefisker som jeg er satset jeg på å perse på pigghå. Jeg hadde altså en plan. Det var en helt vanvittig dårlig plan, men jeg fulgte planen. Neste år blir jeg med som lærling i Team Florø-Larsen med O.C som manager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.