Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøistreff på Lygnin 1.-3. februar 2013


Triturus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For ikke å snakke om denne: http://www.banett.no...ticle373733.ece

HÆHÆHÆHÆ! :D

Den hadde eg gløymt!

"Jeg har spikret den opp på en stolpe ved hytta, og der blir den, svarer Johnny"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt for at dere alle skal betale 500kr for ekstrabagasje hver vei kan det være en ide å slå seg sammen med likesinnede fra samme område og sende utstyret oppover til feks. Sjøåsen hotell med transport/budbil.. Samme på vei hjem. Blir dessuten mye mindre å dra med seg på flyet, regnestykket skal gå i pluss i deres favør. Selv med DHL skal det bli billigere hvis man er flere enn fem pers.

Tollpost er ganske flinke på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt for at dere alle skal betale 500kr for ekstrabagasje hver vei kan det være en ide å slå seg sammen med likesinnede fra samme område og sende utstyret oppover til feks. Sjøåsen hotell med transport/budbil.. Samme på vei hjem. Blir dessuten mye mindre å dra med seg på flyet, regnestykket skal gå i pluss i deres favør. Selv med DHL skal det bli billigere hvis man er flere enn fem pers.

Tollpost er ganske flinke på slikt.

Evt. Også bare sende det felles i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert kjøreplan og reglement for NM i sjøisfiske 2. feb 2013:

http://nidarosiensis...etreffkonk.html

Eit lite tillegg:

Når det gjeld fangst av merka skater, er det viktig å få med lengde/bredde og vekt før den går uti igjen. Litt av hensikten med merkinga er å finne ut kor mykje dei veks i året :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit lite tillegg:

Når det gjeld fangst av merka skater, er det viktig å få med lengde/bredde og vekt før den går uti igjen. Litt av hensikten med merkinga er å finne ut kor mykje dei veks i året :) .

:) Når det gjelder og skateferskinger som ikke har plukket alt for mange av disse... Det kan jo slumpe på en. Er det vingespiss til vingespiss, og snute til hale spiss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det at med så mange Forumbrukere på isen sammen så skal det bli spennende å se hvor lang tid det tar før diskusjonene bryter ut. Også hvor lang tid det tar før det hele ender i neveslagsmål :P som tidligere kun har vært unngått grunnet at alle kun har hatt tastaturet å utøve volden på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det at med så mange Forumbrukere på isen sammen så skal det bli spennende å se hvor lang tid det tar før diskusjonene bryter ut. Også hvor lang tid det tar før det hele ender i neveslagsmål :P som tidligere kun har vært unngått grunnet at alle kun har hatt tastaturet å utøve volden på :P

Folk er stortsett bare troll på nett heldigvis.. bare se på Irvin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det at med så mange Forumbrukere på isen sammen så skal det bli spennende å se hvor lang tid det tar før diskusjonene bryter ut. Også hvor lang tid det tar før det hele ender i neveslagsmål :P som tidligere kun har vært unngått grunnet at alle kun har hatt tastaturet å utøve volden på :P

Ingen fare. De fleste kranglefantene er bare tøffe på avstand. Blir langt bedre stemning uten et tastatur foran seg. Bare se på Rage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tips for de som ikke har, eller trenger en ny flytedress:

På Skibs og Fiskeriutstyr her i Trondheim får de inn Imax Aquanaut 2 delt flytedress. Eksakt samme flytedressen som DAM sin, bare til en hyggeligere pris.

De skulle ta inn før NM, så tipper den kommer før Onsdag/Torsdag i hvert fall.

Prisen var det heller ikke noe å si på, 1700 kr får å holde seg tørr og varm :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå braker det snart løs gutter og jenter.

Strømsild og Øyepål Here I come

Lovlig å ha sex med kroker eller var d sex kroker?

Sama d , knall skal de bli og gleder meg sykt å møte så mange fiskegalninger

Vel klar som et egg og som sjøisjomfru.

Æ kjenn an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig for meg å presse en person til inn i bilen,med en moderat mengde fiskeutstyr,dersom noen spontant skulle få lyst til å hive seg på. avreise fra telemarksporten kl 16:00 torsdag. om det melder seg noen,blir den med lengst reisevei foretrukket. jeg røyker i bilen (med vinduet åpent) . Jeg kjører ikke omveier! og jeg foretrekker å ikke drive utstyrsfrakting.der finnes det mange i bransjen ;)
her følger reiserute,ta gjerne kontakt på pm. retur søndag.

http://kart.gulesider.no/m/nJVxS

Endret av bsalte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå braker det snart løs gutter og jenter.

Strømsild og Øyepål Here I come

Lovlig å ha sex med kroker eller var d sex kroker?

Sama d , knall skal de bli og gleder meg sykt å møte så mange fiskegalninger

Vel klar som et egg og som sjøisjomfru.

Æ kjenn an!

Lige klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.