Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøistreff på Lygnin 1.-3. februar 2013


Triturus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pfft! 10 timer er da ingen ting :)

Har ikke kommet med påmeldingfrist enda, kommer tilbake til det. Men et par uker før bør de som er bankers gi beskjed. Greit å vite mtp hvor mye gløgg, kaffe, pølser, Blue Nun og slikt vi skal handle inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare 716.6km opp til parkeringa på østsida.. Snaue 10 timer på glatte vinterveier oppover indre østland er jo toppers.

Kan ikke si jeg så noen påmeldingsfrist. Er det mulig å ta det litt sånn på sparket når ting nærmer seg?

Ti timer på vinterføre går så bra ætte... ;)

Kan hende jeg har mulighet og, så da kan man samkjøre oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt forbi Lygning to ganger i uka i 9 mnd nå. Jeg bor rett utafor Namsos og jeg har lenge hatt lyst til og prøve sjøisfiske. Den siste tia har det vært mye kaldt her i trøndelag, og isen har lagt seg for en god stund siden fra Sjøåsen og utover. Når jeg i tillegg så dette bestemte jeg meg for å bestille ei litt kraftigere ispilkestang enn den jeg har fra før, og nå melder jeg meg på dette treffet! Mulig jeg stikker til Lygnin å tyvprøver fisket før treffet.

Håper på ei trivelig helg med triveli folk.

-Mathias.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne jeg tenkt meg og om jeg får det til. Men orker ikke kjøre eller har ikke tid til så mye transport. Vurdere å fly og ta leiebil i så fall....Fly koster ikke all verden.. Og leiebil 2000-2500 for en helg... Flere som tenker den tanken???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team-maten min måtte melde avbud, men takket være gjestfri vert så har jeg fått overnattingsplass. Bra tiltak du har satt i gang med mini-buss, Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne jeg tenkt meg og om jeg får det til. Men orker ikke kjøre eller har ikke tid til så mye transport. Vurdere å fly og ta leiebil i så fall....Fly koster ikke all verden.. Og leiebil 2000-2500 for en helg... Flere som tenker den tanken???

Ja, liker den tanken :)

Om jeg får til å være med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.