Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøistreff på Lygnin 1.-3. februar 2013


Triturus
 Share

Recommended Posts

Skal se om det er mulighet for å få barnefri,så sambo kan bli med. Har 8 seters hiakk. ;)

Går det i så fall an å få sitte på med deg og dele utgifter der? Er litt spent på hvordan det går med mini-bussen som Bjørn sjekker og, men greit å ha flere alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror det er vinn,vinn Robert. hun har garantert stor glede av en skikkelig fisketur,og kommer ladet og fornøyd hjem med "skalpen" din hengende i beltet :)

rent a wreck tar vel 4-5 tusen for en 9 seter av ymse kvalitet,håper å få napp i det private markedet,hadde vært skikkelig moro å fått med flest mulig østlendinger.

for min del er det nye arter å "hente" har aldri fått noen type skate,ei heller kveite. sikkert ikke så lett,men den som ikke prøver....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må hanle meg utstyr...

Noen som har noen formening om disse er passende til fisket der oppe??

http://www.skittfisk...0000070762.aspx

har hatt 4,og har 1 igjen. 3 har knekt,samtlige under kjøring av fisk.

imponert over kinetic sine ismeite-stenger. de har tålt min noe uvørne,og til tider brutale bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan igjen minne om at hvis jeg får tatt turen til treffet så kan jeg ta med 4 stk Kinetic ismeitestenger, om noen har behov for å låne. Jeg har ikke sneller til de, vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt 4,og har 1 igjen. 3 har knekt,samtlige under kjøring av fisk.

imponert over kinetic sine ismeite-stenger. de har tålt min noe uvørne,og til tider brutale bruk.

Glad to hear that, bought myself a Kinetic rod, medium, orange thing... and a DAM boat buster. Both feel pretty robust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotellet fikk vel nye eiere nå i sommer, og de nye eierne satser vel på sesongbasert drift. Jeg kjører innom på onsdag etter en tur på isen, så får vi se hvordan ståa er. Om vi er mange nok, så er det jo mulig de åpner bare for oss :)

Campinghytte er jo ok det om de holder hyttene åpne..

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.