Gå til innhold
Fiskersiden

FS Julekalender 2012. 15 desember


Gabrielsen
 Share

Recommended Posts

Da jeg ikke har hatt tid/tatt meg tid til å lage det kalenderinnslaget jeg hadde lyst til å lage, tar jeg i stedet for en (forhåpentligvis) litt morsom konkurranse.

Rett og slett en tipp-vekta-på-en-fisk-konkurranse!

Tipp vekta på den tyngste av disse smårøyene, tatt i Øyungen i Oslomarka mot slutten av november i år!

81825920.jpg

Det er altså ikke snakk om store fisker, og for å gjøre det litt lettere viser jeg bilde hvor jeg håver en av disse fiskene:

roieidag.jpg

Tar likegodt en fisk til, og denne gangen en brasme fra Langenelva i Siggerud - og der er ikke brasmene like store som mange andre steder. Men artig å fiske de likevel :)

langenelva022.jpg

I begge tilfelle ned til nærmeste gram. Vinneren er den som er nærmest. Får to eller flere helt rett, eller akkurat likt antall gram unna, blir det ekstraomganger med gjetting på lengde dersom det er røya. Gjelder det brasmen får jeg finne ut noe lurt.

Vinnerne kan velge seg en av disse bøkene/filmene hver – fritt tilsendt: (Hvis begge vinnerne ønsker samme bok har den som postet først i denne tråden førsterett. )

bker6.jpg

bker7.jpg

bker8.jpg

bker9.jpg

Tippingen varer fram til kl. 18:00 lørdag 15. des - så avsløres vinnerne.

Lykke til :)

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.