Gå til innhold
Fiskersiden

FS Julekalender 19. desember 2012


obbien
 Share

Recommended Posts

Denne luka vil ikke inneholde masse tekst eller bilder. Det blir altså ingen god lesning av mitt bidrag til julekalenderen i år. Derimot kan du sette deg godt til rette med kaffekoppen i handa (evt. det du ellers måtte ønske å drikke) og se på Del 1 av Team Sluks Årsfilm for 2012. Filmen inneholder mye tull og vås, men byr også på en grei fisk i ny og né. Vi vil også på forhånd advare om språkbruken og evt. sterke scener for enkelte... om ikke dette er et problem, så er det bare å skru opp volumet. :)

I utgangspunktet skulle filmen være i HD-kvalitet, men Youtube har foreløpig ikke fått den ut i bedre enn 480p (husk å sette opp kvaliteten på klippet). Mulig det bedrer seg. Vel vel.

Snurr film, god fornøyelse!

Endret av obbien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka va den luka Øyvind?

Eg tror me seie at ho va fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!

Edit: For lenge siden sist eg prata med Øyvind, ska seff ver mye mer i-er. Tok allikevel ikkje skikkelig hardt i med i-ene, for å være litt seriøs

Endret av MrVolcom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.