Gå til innhold
Fiskersiden

Team Sluk 2012 Del 3


obbien
 Share

Recommended Posts

Her kommer endelig tredje og siste del av årsoppsummeringen for Team Sluk. Filmen er ekstra lang, men det er action hele veien, samt tull og vås. Vær obs på sterke scener og god gammel nordnorsk ordbruk. Husk å se filmen i HD!

Del 1 kan du se her: http://www.fiskersid...showtopic=64239

Del 2 kan du se her: http://www.fiskersid...showtopic=64259

Og her kommer del 3, god fornøyelse, hilsen Team Sluk.

Endret av obbien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldinger.

Synes videoene deres er kjempe kule :rock: Den kveita må jo ha vært sykt stor, hva anslår dere den til? 200+?

Takk:) Ja, den var som sagt langt tyngre og seigere enn alt annet jeg har vært i kontakt med før, inkludert kveita på 162,5 kg (den var tung, men ikke så massivt tung). Jeg tror den kan ha vært 200+. Jeg sleit enormt med å løfte den, hver gang jeg fikk den opp fra bunnen gjorde den et par slag og raste ned igjen. I løpet av 45 minutter var jeg ikke i nærheten av å få den til overflata, hadde den kanskje 20 meter over bunn. Har ellers fått kveite på 75 kg, og den var "barnemat" å løfte i forhold.

Får vondt i sjela av å se det snørebruddet igjen. Neste gang skal den bli med helt opp!

Ja, det har vært direkte vondt å redigere på de klippene, og se det om og om igjen. 100 punds Whiplash er nå kjøpt inn, så om jeg noengang får oppleve noe lignende så skal fisken helt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt inni meg når det snøret ryke, men samtidig gleder jeg meg til 2 juni og jeg kan slippe jiggen/agnfisken ned i lopphavet igjen på jakt etter storkveita. Det går ei kveite der oppe på 2m+ med mitt navn på, vondt i kjeften har den allerede etter mitt første mislykkete forsøk..

Forøvrig: artist og låtnavn på den svenske partysangen fra havfiskefestivalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.