Gå til innhold
Fiskersiden

I am famous! :P


Eivind Stensrud
 Share

Recommended Posts

Gi ungdommen hvitting og makrell før alkoholen tar dem :D

Good job, Eivind:)

Godt sagt Veg, men i dag finnes det dessverre flere farlige ting som "tar ungdommen" fra friluft og agnlukt. Foreldrenes skrek! Hører til og med at flere unger som velger naturen og friluft foran dataspil blir "mobbet" at resten av flokken og blir fremstillt som "rare". Trist ...men fakta

Merkelig nok ble "datanerder " fremstillt som rare og usosialle i "gamle dager" i dag blir disse "forgudet" . Merkelig utvikling, dog kan det hende at jeg som liker å nytte naturen også er blitt gammeldags...

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt sagt Veg, men i dag finnes det dessverre flere farlige ting som "tar ungdommen" fra friluft og agnlukt. Foreldrenes skrek! Hører til og med at flere unger som velger naturen og friluft foran dataspil blir "mobbet" at resten av flokken. Trist ...men fakta

Hehe, du skulle hørt hva min mor synes om sjøisfiske, for å si det sånn. Men er sant det du sier. Har selv blitt stemplet som en slags "særing" til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du skulle hørt hva min mor synes om sjøisfiske, for å si det sånn. Men er sant det du sier. Har selv blitt stemplet som en slags "særing" til tider.

Som en modent mann og far kan jeg bare si til deg : Bedre å dø som en original , en å leve som en kopi :) ( Velmente ord)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.