emilengø Posted April 20, 2013 Author Report Share Posted April 20, 2013 Var der nede dagen etter at isen gikk, men da var de litt trege, men fulgte spinneren helt inn til 20cm fra land, men nektet å bite 2gr enen Hvor stod du? Store da, eller småfisk? Har ikke hatt noe kontakt i det hele tatt med fisk utenom denne, og en småtass igår og i hele dag. Rundt 10 timer fisking til sammen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Backster Posted April 20, 2013 Report Share Posted April 20, 2013 Eg ruslet ca midt mellom "godviken" og demmningen, er den del overhengende trær der som lager litt skygge, men var ingen av "bestemødrene" som var hjemme, bare småtasser på anslagsvis 0,5-0,8... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengø Posted April 20, 2013 Author Report Share Posted April 20, 2013 Åja.. Var vel et av de første stedene hvor isen gikk om jeg ikke husker feil. Har selv ikke fisket så mye der på den strekningen. Godt og vite at du hadde litt liv ihvertfall. Blir nok lettere når vannet blir varmere. Er nok kun noen få plussgrader enda. Men det er masse liv i vannet i form av insekter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengø Posted April 23, 2013 Author Report Share Posted April 23, 2013 Har hatt fire turer til nå i år. Første tur var blankings, samme med andre. Tredje turen fikk jeg på 4,4 kg, 2,4 kg og 0,4 kg. Var ny tur idag på rundt tre timer. Ingen fisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arobo Posted April 23, 2013 Report Share Posted April 23, 2013 Kule videoer! Du er heldig som kan starte gjeddefisket allerede.. Vet du hvor mange grader det er i vannet du fisker i nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengø Posted April 23, 2013 Author Report Share Posted April 23, 2013 Kule videoer! Du er heldig som kan starte gjeddefisket allerede.. Vet du hvor mange grader det er i vannet du fisker i nå? Takk Har ikke tatt temperaturen, men kan godt gjøre det. Tenkte på det i helgen, men gikk helt i surr så glemte det. Det er ganske kaldt enda. Sikkert bare noen få pluss grader. Svir å holde hendene i det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 hehehehe, se der ja, en steike forbanna Bergenser på fisketur! Litt likt meg det der.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengø Posted May 28, 2013 Author Report Share Posted May 28, 2013 Fått fisket lite i det siste, men et par turer har jeg fått til. Var nede idag og tok to stykk. En på 1,0 kg og en på 1,8 kg. Mast en på størrelse med den største. Har fått syv stykk til nå i år. Ikke så mange som i fjord, men håper det tar seg litt opp snart. Vektene: 4,4 kg 3,0 kg 2,4 kg 1,8 kg 1,0 kg 0,9 kg 0,4 kg Snitt på 1,98 kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted May 28, 2013 Report Share Posted May 28, 2013 Fått fisket lite i det siste, men et par turer har jeg fått til. Var nede idag og tok to stykk. En på 1,0 kg og en på 1,8 kg. Mast en på størrelse med den største. Har fått syv stykk til nå i år. Ikke så mange som i fjord, men håper det tar seg litt opp snart. Vektene: 4,4 kg 3,0 kg 2,4 kg 1,8 kg 1,0 kg 0,9 kg 0,4 kg Snitt på 1,98 kg Test de minste som agn til de største.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengø Posted May 28, 2013 Author Report Share Posted May 28, 2013 Test de minste som agn til de største.. Har prøvd det et par ganger før. Mast en stor en ifjord på det og har fått et par fine på rundt 3 kg. Har fått tak i noen skikkelige dupper, så skal testes mer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengø Posted June 2, 2013 Author Report Share Posted June 2, 2013 Fikk to stk hinn dagen, og to stykk idag. Mast også to stykk. Rapport og bilder kommer imorgen Noen andre som har fått her i det siste? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Backster Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 Blanker gang på gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris! Posted June 3, 2013 Report Share Posted June 3, 2013 Tror jeg skal ta meg en tur ut der og blanke jeg og (hvis jeg finner det da....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengø Posted June 3, 2013 Author Report Share Posted June 3, 2013 Her er bilder av de to jeg fikk igår. Ikke store karene, men greie nok. Kommer film senere om jeg gidder å laste opp. Skal ned med Markus senere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengø Posted June 3, 2013 Author Report Share Posted June 3, 2013 Var innerst inne i vannet idag. Lite fisk, men Markus fikk en liten på 0,3 kg. Minste i år. Film: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Backster Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Tror jeg skal ta meg en tur ut der og blanke jeg og (hvis jeg finner det da....) Skrik ut du så kan eg slenge meg med som guide og blanke-ekspert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris! Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Skrik ut du så kan eg slenge meg med som guide og blanke-ekspert Haha! Høres meget bra ut Kanskje 2 blanke-eksperter nuller hverandre ut så det er håp! Hva trenger jeg av stang/snelle til den galskapen der? Regner med den spiser møresild som alt annet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Backster Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Haha! Høres meget bra ut Kanskje 2 blanke-eksperter nuller hverandre ut så det er håp! Hva trenger jeg av stang/snelle til den galskapen der? Regner med den spiser møresild som alt annet Naboen har tatt en på stingsild type grønn, så joda kresen er den ikke. Men en stang med kastevekt 20-60 ish og en snelle i 4-5000 size sport på noe 0,15-0,17 braid og en Wire fortom, så er du der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengø Posted September 20, 2013 Author Report Share Posted September 20, 2013 En liten oppdatering tallmessig: Gjedder totalt i år i vannet: 48 Største gjedde: 4,4 kg etterfulgt av 4,36 kg, 4,25 kg, 4,1 kg, 4,09 kg og en 10 fisk på 3,0-4,0 kg. Har skrevet ned vekt på alle gjedder, skal få satt sammen disse. Har og skrevet metode med mer, så kan legge fram litt tynn statistikk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jake Flaktveit Posted October 30, 2025 Report Share Posted October 30, 2025 Noen som vet om det fortsatt er fisk her? Etter de drenerte vannet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts