Gå til innhold
Fiskersiden

Div selges uten minstebud. MÅ HENTES!


tryta
 Share

Recommended Posts

Driver å rydder i kjelleren etter vannlekasje,så jeg har fått gått igjennom noe.

Blir bare til at dette bare samler mere støv,så kom med bud. Kan sikkert legge ut bilde/link til fks facebook,da dette forumet er noe tungvindt med bilder når det gjelder via mobil.

Bare spør så skal jeg se hva jeg får til.

Rhino el-motor.r-vx-28 Riper i stammen etter skrue for fastere styring,ellers helt ok. 5 trinn fremover og 2 bakover.

http://schram.nl/wp/wp-content/files/rhino.pdf

Bivy Euro 2.2. Gammel grønn sak.Er som ett telt,bare med større åpning. Indre rommet kan lukkes,så man delevis får plass i ytre delen med myggfritt soverom for de lengre oppholdene. Har kun 2døgn med denne bivyen,så jeg kan ikke alt om det. Googlet frem ett lignende:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B005E1CUY4/ref=olp_product_details/275-2218423-1773566?ie=UTF8&me=&seller=

Vannkikkert. Brukt 1gang. 3delt. Er ikke lurt å dele den,da det er vrient.

Glasset er som nytt.

http://www.maritim.no/klar-fritid/vannkikkert/vannkikkert-3-delt

Div til båt:

Biltemapanel med brytere,2feite kabler med hurtigkoplinger til batteripoler og elektrisk 12V keramisk vifte på max 450W til å plassere v vindu.

Har sikkert noe annet også bare jeg får gått igjennom kassene.

Kan levere i Larvik-Skien. Men helst hentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel passe med budfrist fredag kl 19. I utgangspunktet er det bare en motor som j ga 2100 svenske pesetas for. Tror den er ca 7 år,men i god stand. Propellen er byttet så den er som ny. Ps: ingen bud på det andre ennå. Hører jeg 1kr for bivy? Bedre at det blir brukt fremfor å støve ned her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel passe med budfrist fredag kl 19. I utgangspunktet er det bare en motor som j ga 2100 svenske pesetas for. Tror den er ca 7 år,men i god stand. Propellen er byttet så den er som ny. Ps: ingen bud på det andre ennå. Hører jeg 1kr for bivy? Bedre at det blir brukt fremfor å støve ned her.

1 hel krone for bivy

1 hel krone for bivy

1 kr. for vannkikkert, for det har jeg sikkert bruk for. .......

1 hel krone for bivy

1 kr. for vannkikkert, for det har jeg sikkert bruk for. .......

1 kr. for bryterpanel

1 kr. for vifte Har du no mer så kan jeg sikkert bruke en hel tier. HIHI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det sånn: bivy er gammel,så om man blir misfornøyd med kjøpet er det åpen retur med pengene tilbake innen august 2013. Vil ikke ha det på samvittigheten om den har blitt for gammel og skjør.

Ny koster penger,men denne er nok 10år tror jeg. Viktigste er at den slipper å samle støv her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.