Gå til innhold
Fiskersiden

Diverse sneller og stenger selges


kjs
 Share

Recommended Posts

Hm - skal tygge litt på det og prøve å sette noen minimumspriser i morgen... Cedrosen må ihvertfall en del hakk opp før den selges, Shimano Aero er pent brukt og går ikke veldig billig, skal komme med en prisantydning.

Prologic-stengene har to topper, en feeder med to feedertip-er (om jeg ikke husker feil), og en "vanlig". Fine stenger som jeg har kjøpt (pent) brukt, men har tilsvarende (Daiwa-)stenger fra før som jeg er veldig fornøyd med, så jeg innser at de neppe blir brukt så mye at det gir mening å beholde dem - de var med på en (1) tur i fjor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes skambud, men kan hende det setter i gang litt for auksjonen din sin del. Legger inn 500,- for Kenzakien som en start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bud over minimumsgrensa på Shimano Aero GTE 8000, Shimano Aero GTE 5000 (1 stk), Okuma Epix Pro 65 og Daiwa Kenzaki. Alle disse har da budfrist som går frem til i morgen (tirsdag) kl. 20.00!

Minner med det samme om at det er en god del stasj igjen på lista som ikke har fått noe bud over minstepris :rolleyes2:

Endret av kjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byr 2000 for 3 stk prologic stenger og 3 stk shimano aero gte 5000. Kan hentes!

Hm, det blir litt for lite - da beholder jeg dem heller selv, tror jeg... Men ta i litt til, så er de dine;-)! PS: Forsøkte å sende deg en PM, men innboksen din er full...

Litt nyskjerrig på de to nederste stengene (Daiwa Samurai og Kinetic Trinity)...

Hva slags fiske er de beregna på? Åssen vekt?

Lettspinnstenger - fine til abbor/ørret evt. bryggemeite. Kastevekt 7-21g og 4-18g om jeg ikke husker feil...

Endret av kjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byr 2000 for 3 stk prologic stenger og 3 stk shimano aero gte 5000. Kan hentes!

Hm, det blir litt for lite - da beholder jeg dem heller selv, tror jeg... Men ta i litt til, så er de dine;-)! PS: Forsøkte å sende deg en PM, men innboksen din er full...

2200 kr ...?

Har sletta litt i innboksen nå så skal være mulig å sende meg pm igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.