Gå til innhold
Fiskersiden

Forum oppgradert


 Share

Recommended Posts

Fryktelig irriterende reklame......

Ja vel, takk for konstruktiv feedback. Men det er takket være våre sponsorer og annonsører at vi klarer å betale regningene og du har er forum som blir vedlikeholdt.

Tips. Plager det deg så installer adblock el.

God fredag

Mvh

Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv takk for sarkasmen.

Det finnes mange typer reklame og måter å plassere dem på. Å ha blinkende reklame i vertikal søyle er den mest irriterende å ha i øyekroken mens man prøver å lese en rapport.

Fiskersiden har eksistert i mange år uten den type reklame og nebbete eiere.

Det er takket være oss brukere du har et forum å administrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Er det mulig å henge seg opp i om en reklame tikker eller ikke på siden spør jeg meg. Ikke noe i mot at folk har meninger om reklame, men litt av formålet med reklame er vel at det skal syntes, og då må det vel visserlig være synlig...

Er vel ikke en annonsør som vil ha sin reklame usynlig for de som budskapet skal nå..

Ser ikke det store problemet med dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Er det mulig å henge seg opp i om en reklame tikker eller ikke på siden spør jeg meg. Ikke noe i mot at folk har meninger om reklame, men litt av formålet med reklame er vel at det skal syntes, og då må det vel visserlig være synlig...

Er vel ikke en annonsør som vil ha sin reklame usynlig for de som budskapet skal nå..

Ser ikke det store problemet med dette...

Noen annonsører er mer ekstreme en andre.

Det er ikke nødvendigvis fiskersiden.. eller andre sider som har annonser sin feil.

Men det kan ha en motvirkende effekt.

Var tidligere plagsom reklame som hadde automatisk avspilling av film, med lyd.. når du tok musen over.

DET var plagsomt det..

Kan anbefale adblock, for de av dere som ikke har det allerede.

Tor Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sidebaren kommer tilbake ( har vært borte siden i formiddag da vi driver m litt vedlikehold)

Jeg forstår ikke oppstandelsen. Har vært reklame i høyrekanten i snart ett år...

ikke noe problem med reklame, men jeg trodde dere hadde byttet ut sidebaren med nylig oppretta emner med reklame, og det var litt surt syns jeg :P

Reklame er ett must på en slik side og er glad for at dere har valgt denne løsningen fremfor at medlemene må betale medlemskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe problem med reklame, men jeg trodde dere hadde byttet ut sidebaren med nylig oppretta emner med reklame, og det var litt surt syns jeg :P

Reklame er ett must på en slik side og er glad for at dere har valgt denne løsningen fremfor at medlemene må betale medlemskap

Hei Jon-Eirik!

Da er den tilbake ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Synes fiskersiden er helt topp jeg, ikke perfekt men veldig bra hvertfall.

Den reklamen som blinker på siden får bare bli, selv om de fleste av oss kunne klart seg uten.

Det som VIRKELIG er irriterende, er reklame som popper opp og må klikkes vekk.....men den slags har vi ikke på FS.

Kan tenke meg at det går med utrolig mye tid på drift og vedlikehold av siden, så takk til samtlige involverte :bow: .

De som plages for mye av den reklamen vi har.....prøv å se en film på tv en kveld, der blir man jo tvunget til å ta fire fem pauser...minst :thumbsd:.

Det eneste jeg kommer på er smilefjes figurene, vi burde hatt noen fiskerelaterte gøyale kanskje (hvis det går an...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes også det er kjempebra forum. Sammenlignet med andre norske forumer er det jo fantastisk! Folk som klager over småting, ta en titt på andre fiskeforumer og sjekk hvordan ting står til der.. ;) Det står nok mye arbeid bak!

Fiskerelaterte smilefjes hadde vært tøft ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.