Snikendeørret Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 Hei! Håpte noen kunne fortelle meg litt om fisket i Hausdalen? Har hørt det skal være mulig å få flott ørret i Samdalsvannet, noen som har noen erfaringer med dette vannet? Dersom man kjører helt inn i Hausdalen kan man parkere på parkeringsplassen ved endestoppet. Herfra går det en grusvei opp i fjellene. Når man nærmer seg toppen kommer man først til Vetla Brekkevatnet, og siden Store Brekkevatnet. Særlig disse vannene er jeg nyskjerrig på, da de ligger i flotte omgivelser. 2-3 dager i telt ved disse vannene hadde vært fint, spesielt dersom vannene byr på gode fiskemuligheter. Noen som har vært og fisket i disse trakter, og som kan komme med litt info og/eller tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solbergJohnsen Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 (edited) Hei! Har og hørt historier om storfisk i samdalsvatnet, både ørret og gjedde, spesiellt gjedde. Har slengt flua uti der ved et par anledninger, men nada.. Når det gjelder vetle og store brekkevatnet så er der rikelig med fisk, men etter min erfaring bare smått. Men de er livlige, så morsomme å fiske. Hvis du skal telte ved vetle brekkevatnet må du belage deg på å dele leirplassen med en milliard maur.. Edited February 18, 2013 by solbergJohnsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snikendeørret Posted February 19, 2013 Author Report Share Posted February 19, 2013 Hei, og takk for svar :-) Regner med at det blir noen turer til vannene på toppen så snart isen er borte. Så lenge fisken biter er det jo artig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jake98 Posted August 9, 2025 Report Share Posted August 9, 2025 Noen som fant ut av noe her ? Var det greit å fiske der? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts