Gå til innhold
Fiskersiden

Farsund og kasteslukfiske


Backster
 Share

Recommended Posts

Sette snuten nedover mot hytta for noen dager å stanga var det første som gikk i bilen.

Så i den forbindelse lurer på om det er noen som har noen gode spotter å dele rundt i Farsund traktene?

Tanken var egentlig å ta med surf utstyret, men det ble greitt skrinlagt da de fleste fjorder er islagte med møkk is skjønte eg :(

Om ikke spotter vil deles i all offentlighet tar eg gjerne i mot en PM i durksmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har forstått er det mye isfritt i Farsundstraktene, jaffal er hele Rosfjorden inn mot Lyngdal fri for is. Og da pleier jo områdene rundt Farsund by å være isfrie også. Også ligger det jo aldri is på Listalandet, så det vil jo være muligheter til kystmeite flere plasser.

Du skriver ikke hva du skal fiske etter, men sjøørreten er det jo god gang på i området. Ville vel tenkt at en og annen torsk har sniki seg inn på grunna nå også.

Jeg er lite kjent, men flyfoto avslører jo bøttevis av gode sjøørretplasser jaffal. Helt konkret veit jeg at andre har fanget greit på Rosfjordstranda, og at det der også er tatt/observert litt ok torsk i marbakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.