Gå til innhold
Fiskersiden

Helt ny Shimano Twinpower 5000 SW


M@aui
 Share

Recommended Posts

Selger en helt ny Shimano Twinpower 5000 SW. Snella ble feilbestilt og ligger helt ubrukt i eska med full garanti fra Elbe.

Den beste prisen jeg har funnet denne snella for på nettet er 6200,- hos Skitt Fiske.

Fra Elbe koster den 9000.

I år produseres ikke Stella 5000 SW så dette er Shimanos toppmodell.

Jeg selger snella for 4200 + frakt til førstemann. Om noen av dere er i Trøndelagsområdet kan den hentes.

mail til "eskil@faunmedia.com" eller ring Eskil på 91589898.

-Eskil Røkke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å vœre jœvlig eller noe, men 2013 stella 5000 er rett rundt hjørnet. Vet ikke om Elbe Norge er det men... god snelle forresten!

Virker ikke som om de har fått med seg det, når jeg ringte dem for å høre påsto de at de hadde den inne..

Tok ganske lang tid før jeg fikk tak i noen som skjønte at det var en ny modell på vei og han kunne ikke gi meg noe svar på når denne var til salgs.

Selger en helt ny Shimano Twinpower 5000 SW. Snella ble feilbestilt og ligger helt ubrukt i eska med full garanti fra Elbe.

Den beste prisen jeg har funnet denne snella for på nettet er 6200,- hos Skitt Fiske.

Fra Elbe koster den 9000.

I år produseres ikke Stella 5000 SW så dette er Shimanos toppmodell.

Jeg selger snella for 4200 + frakt til førstemann. Om noen av dere er i Trøndelagsområdet kan den hentes.

mail til "eskil@faunmedia.com" eller ring Eskil på 91589898.

-Eskil Røkke

Nå vil ikke jeg være en gledesdreper, men jeg vet at Elbe sin listepris på Stella 5000 SW er 9000, Twinpoweren er billigere.

Skittfiske selger Stella 5000 Sw for 6200..

Sikker på at du ikke mener Stella og ikke Twin Power?

Endret av Ami GRan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.