Gå til innhold
Fiskersiden

Utrolig fin dag i Sverige!


Martin Tilrem
 Share

Recommended Posts

Utrolig fin dag I sverige!

På en tirsdag, får 2 uker siden, tok vi turen over grensa får å få noen regnbueørreter, og sik, med Suksess! :fish:

Ja, det ble en helt fantastisk dag :-) Vi dro fra oslo omeråde kl. 05.30 og var framme 08.20! Så var det bare å sette opp stengene.

Først fikk vi et lite napp på en av stengene(vi hadde 6stenger ute bare jeg og fattern) Men det ble med det nappe. Vi venter i kanskje 20min, så begynner bjella og ringe på en av stengene til en av de vi dro med, men fortommen ryker! Å vi så på bøyen på stanga, at dette var en fantastisk stor fisk! En fantastisk stor regnbue ørret! :turned:

Å så ble det helt stille. Hele 6timer hadde vi hvert der nå, uten en eneste fisk! Jeg var deppa, fattern hadde jo skrytt så mye om store regnbueørreter, sik på 2kg, og alt dette. Men så! Første fisken min, en sik på 150 - 200g, nå har det startet! Det hadde vært helt stilt i 6t, det var masse folk der når vi kom, men vi var de eneste som var igjen nå. Så tolmodigheten vår hjalp oss veldig. Vi var helt alene nå, og alle sammen fikk fisk, hele tiden, 200g, 400g,500g! Jeg fikk en på 730g, en annen fikk en på 650g! Å så! Begynner det å ringe i stengene som hadde stått i 6t, vår første regnbueørret, på ca. 2,5kg! Vi fikk 2 regnbueørreter, og masse sik! (grunnen til at vi ikke forteller stedet, er fordi det er litt hemmelig, haha ) :showoff:536289_542323869124266_1057191465_n.jpg580043_542323675790952_52481682_n.jpg487447_542323629124290_552312697_n.jpg:showoff:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.